خبرگزاری کار ایران

27 واحد تولیدی قزوین به چرخه تولید بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۰۲۲

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با ورود و پیگیری‌های دستگاه قضایی استان قزوین از تیر ماه سال گذشته تاکنون مسائل و مشکلات ۴۴۷ واحد صنعتی و تولیدی در حوزه‌های مختلف رفع و ۲۷ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل احیا و به چرخه تولید بازگردانده شد.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در تشریح اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان قزوین از تیر ماه سال گذشته تاکنون، اظهارکرد: دادگستری کل استان قزوین در راستای گره‌گشایی و مانع زدایی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی با ورود جدی مسائل و مشکلات این حوزه را به صورت میدانی مورد بررسی قرار داد و با برگزاری  62 نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان مسائل و مشکلات ۲۰۵ واحد صنعتی بررسی و ۲۱۰ مصوبه نیز در این راستا به تصویب رسید.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه در جهت شناسایی مشکلات و موانع صنعتگران و تولیدکنندگان، استان قزوین حدود ۱۵۰ مورد بازدید میدانی از واحدهای صنعتی و تولیدی با حضور مسئولان قضایی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برنامه‌ریزی و انجام شد، افزود: انجام مستمر این بازدیدها با جدیت در دستورکار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان قزوین نسبت به حل مسائل و مشکلات کارگری در استان حساسیت و اهتمام ویژه دارد، اضافه  کرد: با توجه به مجموع اقدامات و حل و فصل مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید، زمینه بازگشت به کار حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر فراهم و برای حدود یک‌هزار و ۷۰۰ نفر نیز در این واحدهای تولیدی ایجاد اشتغال شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: قطعاً در سال جاری نیز رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات این حوزه در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و همچنین برنامه‌های قوه قضاییه در این حوزه در دستور کار دادگستری استان قزوین قرار دارد و امیدواریم با مجموعه تلاش‌ها و اقدامات تا حد توان شرایط تولید برای فعالان این حوزه فراهم شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز