خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو:

دشمن از سال‌های قبل برای ایجاد نارضایتی حوزه آب و برق را هدف‌گذاری کرده بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۲۱۴

وزیر نیرو در آیین آغاز رزمایش مشترک صرفه جویی مصرف آب و برق گفت: دشمن از سال های قبل برای ایجاد نارضایتی عمومی حوزه آب و برق را هدف گذاری کرده بود و برای این کار سیاه نمایی در حوزه آب و برق را در الویت برنامه های خود قرار داد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو صبح امروز در آیین آغاز رزمایش مشترک صرفه جویی مصرف آب و برق اظهار داشت:از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان به دنبال لطمه زدن به کشورمان بوده اند؛ شاید در ابتدا اقدامات ضدراهبردی آنها تحمیل جنگ تحمیلی بود اما بعد از آن به دنبال شیوه های دیگری رفتند؛ با این وجود باز هم موفق نشدند اهداف خود را تحقق بخشند.

وی از ایران اسلامی به عنوان الگوی ‌موفق در برابر زورگویان ‌جهان نام برد و گفت:امروز‌مهم‌ترین راهبرد دشمن ناراضی کردن مردم آن هم به شیوه های‌مختلف است در این بین برخی ساده انگاری ها و کم‌کاری ها باعث شده دشمن تصور کند می تواند در اهداف خود به نتایجی برسد.

وزیر نیرو در ادامه اظهار کرد:دشمن از سال های قبل برای ایجاد نارضایتی عمومی حوزه آب و برق را هدف گذاری کرده بود و برای این کار سیاه نمایی در حوزه آب و برق را در الویت برنامه های خود قرار داد و متاسفانه عده ای نیز در داخل با آنها همصدا شدند.

وی افزود: حل این ‌مشکلات در برابر سایر مشکلاتی که نظام ‌آن را رفع کرده آسان است؛ رفع مشکلات حوزه آب و برق با راهبرد توسعه زیربناها و زیر ساخت‌های کشور ‌متناسب با نیازها قابل انجام شدن است؛ در توسعه زیربناها در این دولت باید گام های بلندی برداریم که در این رابطه به تفکیک شهرها و استان‌ها برنامه‌هایی داریم به عنوان ‌مثال معضلات آب برخی نقاط کشور با کمک سپاه و سایر پیمانکاران رفع خواهیم ‌کرد.

وی اضافه کرد: اما راهبرد دوم اصلاح شیوه های مدیریتی است که می‌تواند ظرفیت های نهفته را شکوفا سازد؛ مهم ترین ‌بخش صرفه جویی با قاعده است یعنی مصرفی که باعث اتلاف منابع می شود باید اصلاح شوند.

وزیر نیرو در پایان با بیان ‌اینکه یکی ‌از سیاه نمایی های دشمن علیه نظام‌ حوزه مربوط به آب است، افزود: در بخش کشاورزی اصلاح الگوی کشت و شیوه های نوین ‌کشت را باید مورد توجه قرار دهیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز