خبرگزاری کار ایران

فروشندگان سیار در بروجرد سامان دهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۸۸۵

فرماندار بروجرد گفت: شناسایی و احراز صلاحیت فروشندگان سیار، گام اول برای ساماندهی آنها است.

به گزارش ایلنا، مجید منعمی در جلسه ساماندهی فروشندگان سیار با بیان اینکه  شهرداری و شورای شهر طبق دستورالعمل وزارت کشور در سال ۹۸ ساماندهی فروشندگان سیار باید اجرا کنند، اظهار داشت: ساماندهی فروشندگان سیار در مقطعی انجام‌ شده ولی متأسفانه مورد استقبال برخی از فروشندگان قرار نگرفته و همکاری نکرده‌اند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: شناسایی و احراز صلاحیت فروشندگان سیار گام اول برای ساماندهی آنها است و اطلاع‌رسانی عمومی صورت گیرد.

منعمی اضافه کرد: شهرداری برای ساماندهی فروشندگان سیار ابتدا شناسایی و تائید صلاحیت آنان را انجام دهد و ساماندهی آن‌ها با صلاحیت سنجی همراه باشد.

وی بیان کرد: مکان‌های که برای فروشندگان سیار در نظر گرفته شده است باید اقدامات زیرساختی انجام شود و بر اساس آیین‌نامه وزارت کشور انجام شود.

فرماندار با بیان اینکه این بازارچه‌ها باید از لحاظ ترافیک و دسترسی دستگاه‌های امدادی و اورژانسی بررسی شوند، افزود: برای ساماندهی فروشندگان سیار باید یک هم‌افزایی بین همه دستگاه‌های مرتبط وجود داشته باشد.

منعمی ادامه داد: فضای در نظر گرفته شده باید ازنظر بصری و سیمای مناسب باشد و برای ساماندهی فروشندگان سیار یک زمان‌بندی مشخص در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز