خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس فدراسیون؛

انتخابات هیأت چوگان استان قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۷۵

با حضور رئیس فدراسیون چوگان، انتخابات هیأت چوگان استان قزوین برگزار شده و رئیس جدید این هیأت در استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، انتخابات هیأت چوگان استان قزوین درحال برگزار شد که علیرضا فکری به عنوان تنها کاندیدا در آن شرکت کرده بود و در نهایت توانست با کسب 12 رای به عنوان رئیس هیأت انتخاب شود.

فکری به مدت چهار سال این سمت را به عهده خواهد داشت.

پیش از این محمد قنبری در این سمت مشغول به فعالیت بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم گفت: استان قزوین از مبدا‌های چوگان در سطح کشور است و از قدمت بالایی برخوردار است.

عباس علایی مقدم ادامه داد: درحال حاضر این ورزش در روستای خونان شهرستان بوئین زهرا اجرا می‌شود اما با توجه به پیشینه این ورزش در استان باید این ورزش در سایر شهرستان‌ها هم توسعه پیدا کند و اعطای مجوز این ورزش به باشگاه‌های سوارکاری ازجمله اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

وی عنوان کرد: برای اعزام ورزشکاران این رشته ورزشی به مسابقات کشوری در حد توان خود آمادگی داریم، نکته مورد توجه این است که ابتدا باید این ورزش توسعه ییافته و شناسانده شود تا بتوان زمینه جذب سرمایه گذار، خیران و انجام زیرساخت‌ها را فراهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز