خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان:

19 داوطلب قزوینی انصراف دادند

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۶۱۰

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین از انصراف ۱۹ تن از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه قزوین، تاکستان و بوئین زهرا خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسدالله حمزه ای با اعلام این خبر اظهار کرد: در حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز تاکنون هشت نفر از نامزدها انصراف داده اند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین بیان کرد: در حوزه انتخابیه تاکستان نیز تاکنون ۶ نامزد و در حوزه انتخابیه بوئین زهرا -آوج نیز5 نامزد انصراف خود را اعلام کرده اند.

حمزه ای ادامه داد: پس از انصراف این نامزدها رقابت انتخاباتی با حضور ۶۹ نفر در حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز ادامه دارد.

دبیر ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قزوین گفت: نامزدهای باقی مانده در حوزه انتخابیه تاکستان نیز ۱۸ نفر و حوزه انتخابیه بوئین زهرا-آوج ۳۴ نفر هستند.

وی افزود: نامزدهای تایید صلاحیت شده که از حوزه های انتخابیه استان قزوین وارد کارزار انتخاباتی شده بودند، ۱۴۰ نفر بودند که چهار تن آنان از دیگر نقاط کشور به حوزه های انتخابیه استان انتقالی گرفته بودند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز در این انتخابات دارای ۲ کرسی نمایندگی و حوزه‌های انتخابیه تاکستان و بوئین زهرا-آوج نیز هر کدام دارای یک کرسی نمایندگی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز