خبرگزاری کار ایران

برگزاری آموزش‌های رایگان هنری در مناطق محروم و مرزی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۵۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری آموزش‌های رایگان هنری در مناطق محروم و مرزی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،علی صفدری اظهار کرد: دوره آموزش‌های رایگان هنری ویژه مناطق محروم و مرزی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح دارای اهداف مهمی در ۲ بخش توسعه کسب و کارهای فرهنگی و هنری و کشف استعدادهای هنری در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم کمتر توسعه یافته و شهرهای مرزی است و آغاز این طرح با شعار عدالت فرهنگی و به معنای ایجاد تسهیلات برای جامعه به منظور دسترسی همگان به امکانات فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد یک هزار و ۶۳۰ نفر در ۴۸ رشته هنری از شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر، قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب، گیلانغرب در این دوره ثبت نام کرده‌اند.

صفدری بیان کرد: بنا به اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه طی ۲ ماه ۴۰ ساعت کلاس توسط اساتید اعزامی از تهران و مرکز استان برای ثبت نام کنندگان در هر بخش برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره بزرگ و فراگیر در رشته‌های تئاتر، تدوین فیلم، خوشنویسی، طراحی عمومی، طراحی گرافیک، فن بیان، عکاسی دیجیتال، طراحی مد و لباس برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز