خبرگزاری کار ایران

نماینده مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم:

پزشکان تمایلی برای حضور در شهرستان‌ها و مناطق محروم یزد ندارد/ سیستم گرمایشی بیمارستان بافق خاموش شده

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۴۲۳

نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم با انتقاد از بی توجهی به شهرستان ها و مناطق کم برخوردار و محروم یزد گفت: پزشکان تمایلی برای حضور در شهرستان‌ها و مناطق محروم یزد ندارد.

به گزارش ایلنا از یزد، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز(سه شنبه، ۲۱ دی ماه) مجلس در اخطار قانون اساسی خطاب به وزیر بهداشت، اظهار داشت: متاسفانه به بهداشت و درمان مناطق محروم توجه نمی‌شود و پزشکان در مراکز استان‌ها تجمع کرده اند و در برخی از شهرستان‌ها با کمترین پزشک متخصص مواجه هستیم.

وی افزود: در ایام سرد سال و طی چند روز گذشته چندین بار سیستم گرمایشی بیمارستان بافق خاموش شده و بیماران با سرما دست و پنجه نرم کرده و در حال حاضر بیمارستان با بخاری قدیمی گرم می‌شود.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم انتظاراتی از ما دارند و ما پاسخی برای ارائه به آن‌ها نداریم، اظهار داشت: بیماران هزینه‌ها و مشکلات بیماری را تحمل می‌کنند، اما نباید سرما نیز بکشند.

صباغیان با تاکید بر اینکه پزشکان با لابی به مراکز استان‌ها بازمی گردند، ادامه داد: آمار بگیرید تا مشخص شود چه تعداد پزشک باید در شهرستان‌ها حضور داشته باشند و اکنون حاضر نیستند.

وی با بیان اینکه از وزیر بهداشت و درمان و رئیس مجلس درخواست دارم به فریاد مردم برسند تصریح کرد: در مراکز استان‌ها هر کجا که می‌روید تابلوی پزشک متخصص می‌بینید، اما مردم مناطق محروم باید برای درمان به مراکز استان‌ها مراجعه کنند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار قانون اساسی، گفت: وزیر بهداشت مباحث مطرح شده را شنیدند و باید به مشکلات بیمارستان بافق توجه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز