خبرگزاری کار ایران

برنامه اینستاگرام برای فروش آثار هنری دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۰۷۰

اینستاگرام طرح آزمایشی را راه اندازی کرده است که به هنرمندان و مجموعه داران در ایالات متحده اجازه می‌دهد آثار هنری دیجیتال را به عنوان کلکسیون NFT مجازی بفروشند.

 به گزارش ایلنا از خلیج آنلاین، اینستاگرام طرح آزمایشی را راه اندازی کرده است که به هنرمندان و مجموعه داران در ایالات متحده اجازه می‌دهد آثار هنری دیجیتال را به عنوان کلکسیون NFT مجازی بفروشند. 

  مارک زاکربرگ، مدیر عامل گروه متا، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت که شرکت او در حال آزمایش "NFT" در پلتفرم اینستاگرام است و این خدمات نیز  در پلت فرم فیس بوک در دسترس خواهند بود.

 آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام، گفت: "گروه کوچکی از کاربران آمریکایی می‌توانند مطالب NFT را در صفحات خود ببینند."

وی افزود: این آزمایش تا زمانی که اینستاگرام نحوه تعامل کاربران با سرویس جدید را رصد کند در مقیاس بسیار محدود انجام خواهد شد. همچنین برای نمایش این آثار برای فروش یا مبادله از طریق اینستاگرام هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

جزئیات هر اثر «NFT» که برای فروش عرضه می‌شود، مانند داده‌های شخصی کاربران یا محصول با استفاده از کلمات کلیدی نمایش داده می‌شود و هنگام کلیک کردن روی کلمه، اطلاعاتی مانند نام خالق اثر هنری و صاحب فعلی آن نشان نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز