خبرگزاری کار ایران

رکورد خارق العاده ستاره پرتغالی؛ رونالدو 500 تایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۸۹۷

فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان به رکورد 500 میلیون دنبال کننده در فضای مجازی رسید.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو به نخستین فرد جهان تبدیل شد که به ۵۰۰ میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی می‌رسد؛ فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس ۲۶۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، ۱۴۸ میلیون دنبال کننده در فیس بوک و ۹۱ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد.

مقدار درآمدی که کریستیانو رونالدو از طریق اینستاگرام به دست می آورد بسیار بیشتر از درآمدی است که از یوونتوس (یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال ایتالیا) دریافت میکند. دستمزد سالانه او در یوونتوس، که او در سال ۲۰۱۸ امضا کرده است، بر اساس اعلام سایت گل دستمزد سالانه رونالدو از یوونتوس ۳۴ میلیون دلار است، اما از راه تبلیغات در اینستاگرام سالیانه ۴۸.۷ میلیون دلار به جیب می‌زند. یعنی این ورزشکار ۳۶ ساله پرتغالی سالیانه از اینستاگرام خود ۱۴.۷ میلیون دلار بیشتر نسبت به بازی کردن در یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا آن هم در پرطرفدار‌ترین ورزش دنیا دریافت می‌کند.
بر اساس اعلام نیکولا کرونین، مدیر شرکت بازاریابی Hopper HQ رونالدو با ۲۶۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، بیشترین دنبال کننده را در این برنامه دارد و شرکت‌ها حاضرند حدود ۱ میلیون دلار به ازای هر پست تبلیغاتی به او بدهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز