خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان لشکری و کشوری؛

پادگان لشگر ٧٧ ارتش مشهد بازگشایی و ساماندهی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۳۸۸

پادگان لشکر ٧٧ ارتش مشهد پس از سالها پیگیری و تلاش مدیریت های مختلف شهری، سرانجام با حضور مسوولان کشوری و لشکری عصر امروز بازگشایی و ساماندهی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد در آیین بازگشایی و ساماندهی پادگان لشکر ۷۷ ارتش که با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، اظهار کرد: بسیار مفتخر هستم که به نمایندگی دوره ششم خدمت همه خیر مقدم عرض کنم؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به واسطه اصل مترقی در قانون اساسی بن‌بست مدیریتی ندارد و بازگشایی اراضی پادگان لشکر ۷۷ یکی از مصداق‌های اثبات این ادعا است.

وی افزود: آن‌جایی که بعد از ۱۷ سال دستگاه‌های مرتبط ذی‌ربط در ساماندهی اراضی پادگان با تلاش وافر به توافق نرسیدند، دستور مقام معظم رهبری بازگشا شد، البته همدلی بین مدیران استانی و حمایت مدیریت ملی راهگشای این روند پر مخاطره بود و پیگیری "حجت‌الاسلام اژه‌ای" رئیس قوه قضائیه، نیروی مسلح، استاندار خراسان رضوی، حمایت وزیر راه‌وشهرسازی، هماهنگی در ارتش پیروز خراسان و لشکر ۷۷ و نیروی زمینی ارتش به‌ویژه امیر "حیدری" فرمانده نیروی زمینی ارتش و نیروی زمینی سپاه نیز بی‌تاثیر نبود.

شهردار مشهد بیان کرد: در سطح استان اداره راه‌وشهرسازی، دستگاه قضایی، نیروی مسلح و اعضای کمیسیون ماده هفت که دست به دست یکدیگر دادند تا این پروژه به نفع مردم ساماندهی شود، ۴۰۰ هکتار اراضی ساماندهی شد و آنچه در مرحله اول در اختیار مردم و زائران قرار می‌گیرد، معابر اصلی و دسترسی اصلی شرقی و غربی است.

ارجائی خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی بیش از ۵۱ هکتار فضای سبز در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد که نزدیک به ۱۵ هکتار فضای فرهنگی و ورزشی در قالب سوله فرهنگی و ورزشی بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این میدان مشق با وسعت ۶ هکتار در اختیار مردم قرار می‌گیرد، امیدوارم این تغییر در مشهد و این همدلی‌ها به نفع مردم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز