خبرگزاری کار ایران

محمدی: هدفم حضور در تیم‌های برتر اروپا است/ آزمون با شایسته‌سالاری بازیکن انتخاب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۲۶۸

دروازه‌بان تیم بانوان آتاشهیر استانبول گفت: به شخصه از حضور مجدد خانم آزمون خیلی خوشحالم چون مطمئن هستم از این به بعد انتخاب‌ها روی توانایی و شایسته سالاری است.

سمیرا محمدی در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیتش بعد از پایان لیگ فوتبال بانوان ترکیه اظهار داشت: خداراشکر امسال شرایط بسیار خوبی داشتم. تجربه‌ی خیلی خوبی کسب کردم و توانستم فیکس بازی کنم. شرایط لژیونر بودن واقعا سخته، از اینکه توانستم به رویاهای خودم برسم عمیقاً خوشحالم.

وی افزود: با این تیم یک سال دیگر قرار داد دارم، ولی هدفم امسال پیوستن به تیم‌های بهتر یا حتی رفتن به لیگ های اروپایی هست. در حال حاضر تمام تمرکزم روی تمرین و آماده‌سازی‌ام برای فصل آینده است. چرا که می خواهم در فصل آتی با کیفیت بالاتر از گذشته ظاهر شوم. 

بازیکن تیم آتاشهیر استانبول پیرامون عدم دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران گفت: این سوال را خیلی‌ها از من پرسیدند. برای همه عجیب بود که چطور دروازبان لژیونر فیکس حتی یک‌بار هم به  تیم ملی دعوت نشد! همبازی‌هایم در جریان هستند که من مشکل فنی نداشتم و فقط چون سال‌های قبل خانم ایراندوست علاقه‌مند بود به تیم ملوان ملحق شوم؛ اما انتخاب بنده به دلیل مسائل حرفه‌ای تیم دیگری بود که این مسئله  باعث ناراحتی او شد.

محمدی ادامه داد: به هرحال تلاش خودم را انجام دادم و بدون حمایت کسی لژیونر شدم پس شکی  در توانایی من نیست، به سلیقه مربی ملی باید احترام گذاشت. 

وی در پاسخ به این سوال که انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بانوان ایران گفت:  خانم آزمون یکی از بهترین‌هایی هستند که قبلا در تیم ملی با ایشان کار کردم.  واقعا توانایی زیادی دارند و همراه با تیم ملی جوانان نتیجه خوبی کسب کردند. این موضوع نشان دهنده قدرت فنی ایشان است، به شخصه از حضور مجدد خانم آزمون خیلی خوشحالم چون مطمئن هستم از این به بعد انتخاب‌ها روی توانایی و شایسته سالاری است.

بازیکن تیم فوتبال آتاشهیر استانبول تصریح کرد: به عنوان یک لژیونر تمام تلاشم را می‌کنم که اگر دعوت شوم در ترکیب تیم ملی مثمر ثمر باشم. قطعاً مربی که شهر به شهر برای کشف استعدادهای جدید فوتبال بانوان ایران زحمت می‌کشد، در تیم بزرگسالان هم با دلسوزی عمل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز