خبرگزاری کار ایران

از تیم ملی خداحافظی نکردم

قنبری: قرارداد نجومی؟ حرف و حدیث در فوتبال بانوان زیاد است/ با ایراندوست مشکلی ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۱۲۲

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: هر زمان که در اردوی تیم ملی بودم، ایراندوست احترام مرا حفظ کرده است و ما مشکلی با هم نداریم.

به گزارش ایلنا، فوتبال بانوان در ایران رشته تازه تاسیسی محسوب می‌شود و هنوز تا رسیدن به جایگاه مطلوب زمان زیادی باقی مانده است. با این حال زهرا قنبری یکی از شناخته شده‌ترین بازیکنان فوتبال بانوان است. او که سابقه  کاپیتانی تیم ملی و خانم گلی لیگ بانوان را کارنامه دارد، در فصل جاری هم با 28 گل در آستانه کسب خانم گلی لیگ برتر قرار دارد.

با اینکه تیم ملی بانوان ایران برای اولین بار به جام ملت‌های فوتبال آسیا صعود کرد، قنبری در این مسابقات حاضر نبود. حالا او بعد از مدت‌ها سکوتش را شکست تا درباره آخرین وضعیت فوتبال بانوان ایران صحبت کند. گفتگوی زهرا قنبری را با ایلنا می خوانید: 

*در فصل جاری در کنار شانس قهرمانی خاتون بم بالاترین شانش خانم گلی لیگ برتر را با 28 گل  دارید؟

 اولویت اول من قهرمانی خاتون بم است. در مورد خانم گلی با اینکه شما لطف دارید، تا زمانی که لیگ به پایان نرسیده نمی‌توانیم بگویم چه کسی صاحب چه عنوانی می‌شود.  در این هفته بازی با ملوان در انزلی بازی داشتیم که توانستیم با نتیجه دلخواه از آن خارج شویم.

*دروازه‌بانی است که گلزنی مقابل او سخت‌تر باشد؟

با اینکه سطح تیم‌ها در لیگ متفاوت است، اما ما دروازه‌بان خوب کم نداریم. نمی‌توانم از کسی نام ببرم. فقط خدا راشکر که در مسیرکسب عنوان قهرمانی تیم توانستیم تا حالا خوب پیش برویم و به اهداف‌مان برسیم.

 *کیفیت لیگ برتر و سطح پایین بعضی تیم‌ها در فصل جاری پایین نیست؟

ما نمی‌توانیم تیم‌های دیگر را اینطوری قضاوت کنیم. شاید اگر اسپانسر آنها شرایط خوبی داشت، وضعیت اینطوری نمی‌شد. به هر حال اگر قصد داریم در لیگ فوتبال پیشرفت کنیم، نباید تیمی به خود اجازه بدهد که در مسابقه ای حاضر نشود.  با این وضعیت بهتر است تعداد تیم‌های لیگ برتری کاهش پیدا کند، اما اسپانسر و یکسری امکانات آنها فراهم باشد، تا لیگ پویاتر باشد. ضمن اینکه در فصل اخیر به خاطر بازی‌های جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا و لیگ قهرمانان بانوان آسیا، لیگ کمی طولانی شد. بیش از 9 ماه لیگ، مسابقات را برای بازیکنان فرسایشی می‌کند.

*شایعات زیادی درباره مبلغ قرارداد 3 تیم لیگ برتری بانوان از جمله خاتون بم و شخص شما مطرح می‌شود. در این مورد توضیح بفرمایید.

  سه تیم بیشتر از ملی پوشان یا بازیکنان با کیفیت لیگ تشکیل شده است به نظر شما مسئله غیرعادی است که بازیکنان باکیفیت تر دریافتی بالاتری نسبت به دیگر بازیکنان داشته باشند؟  البته من از مبلغ قرارداد بازیکنان تیم‌های دیگر اطلاعی ندارم، اما باید بگویم مبلغ قرارداد دریافتی فوتبال بانوان خیلی پایین است. حتی بازیکن نیمکت‌نشین لیگ برتری آقایان چند برابر ستاره‌های فوتبال بانوان دریافت می‌کنند. حرف و حدیث درباره مبلغ قرارداد نجومی زیاد است؛ اما شما باور نکنید. 

  *آیا به علت اختلاف با مریم ایراندوست(سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران) در جام ملت‌های آسیا و تیم ملی حضور نداشتید؟

هر زمان که در اردوی تیم ملی بودم، ایراندوست احترام مرا حفظ کرده است و ما مشکلی با هم نداریم. به خاطر بعضی مشکلات شخصی ترجیح دادم در این بازه زمانی در تیم ملی بانوان ایران حاضر نباشم. 

*بنابراین شما از فوتبال ملی خداحافظی نکردید؟

خیر، صرفاً در آن مقطع امکان حضور در تیم ملی را به خاطر مشکلات شخصی نداشتم. و انشاالله در اردوهای بعدی حاضر خواهم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز