خبرگزاری کار ایران

محمدی: اجازه انتقالم به گالاتسرای را ندادند/ حقم بود به تیم ملی دعوت شوم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۲۲۳

دروازه‌بان تیم آتاشهیر استانبول گفت: در نیم فصل از رومانی، لیتوانی و گالاتسرای ترکیه پیشنهاد داشتم. خودم دوست داشتم به گالاتسرای ترکیه بروم، اما به دلیل دو ساله بودن قراردادم باید از باشگاه رضایتنامه می‌گرفتم.

به گزارش ایلنا، سمیرا محمدی متولد 24 خرداد 1371 است که به سوپرلیگ ترکیه ترانسفر شده است. وی در پست دروازه‌بان به میدان می‌رود و در لیگ برتر ایران در تیم‌های شهرداری ارومیه ملوان بندر انزلی، نماینده البرز، سپاهان اصفهان، شیراز، تیم نجف آباد، آینده‌سازان و... به میدان رفته است. اما در فصل جاری عضو تیم آتاشهیر بلدیه استانبول است. او در نیم فصل می‌توانست راهی گالاتسرای ترکیه شود، اما شرایط باب میلش پیش نرفت.

محمدی در گفتگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط تیم آتاشهیر بلدیه در لیگ بانوان ترکیه، اظهار داشت: امسال مسابقات در دو گروه 12 تیمی برگزار می‌شود. از هر گروهی 4 تیم بالانشین جدول صعود به دور بعد صعود می‌کنند. چهار تیم پایین جدول هم به پلی آف می‌روند و برای اینکه به دسته پایین‌تر نروند، می‌جنگند. در ابتدای فصل تیم وضعیت خوبی داشت و در رده سوم قرار داشتیم اما به مرور کمی نتایج تیم افت کرد. تا ده روز دیگر بازیهای لیگ ترکیه برای تیم ما به پایان می‌رسد و فقط دو مسابقه باقی مانده است. تا 15 خرداد ماه بازی‌های تیم‌هایی که به مرحله بالاتر صعود کردند به پایان می‌رسد.

وی افزود: طولانی شدن لیگ به خاطر کرونا و اضافه شدن تیم‌هایی مانند بشکیتاش، فنرباغچه، آنکارا و آنتالیا کار تیم ما را سخت کرد چرا که گروه خیلی سختی قرار گرفتیم. به نظرم رقابتهای گروه دیگر آسانتر است و اگر قرعه یار ما بود قطعا از آن گروه صعود می‌کردیم. در فوتبال ترکیه وقتی تیم جدیدی میخواهد وارد مسابقات شود باید از دسته پایین‌تر شروع و مرحله مرحله به لیگ برتر بیاید. اما امسال فدراسیون ترکیه طی قانونی به تیم‌های بزرگی مانند گالاتسرای و فنرباغچه که در حوزه آقایان فعال هستند اعلام کردند که تیم بانوان تشکیل بدهند. بعد از تشکیل تیم توسط این باشگاه‌ها مستقیم در لیگ برتر قرار گرفتند و از دسته‌های پایین تر شروع نکردند. 

بازیکن تیم آتاشهیر ادامه داد: اضافه شدن تیمهای جدید بالانس تیمها را کمی تغییر داد. تیم‌ها یا خیلی قوی هستند یا خیلی ضعیف. تیم‌های تازه وارد اکثر ستاره‌ها را جذب کردند. البته اینجا هر تیمی می‌تواند از شش بازیکن خارجی استفاده کند، منتهی ترجیح‌شان بر این است که از بازیکنان آفریقایی، آمریکایی و پرتغالی استفاده کنند. معمولاً اعتقادی به بازیکن ایرانی ندارند. 

محمدی درباره آخرین وضعیت مصدومیتش تصریح کرد: متاسفانه سه هفته پیش از ناحیه مینیسک دچار آسیب شدم و بازی نمی‌کنم. با توجه به تقویم بازی‌های تیم در این فصل دیگر به میدان نمی‌روم. در غیابم تیم 2 گلر آماده دیگر دارد که کم تجربه هستند. متاسفانه در این هفته‌ها از ناحیه کم تجربگی دیگر گلرهای تیم هم ضربه خوردیم.

وی افزود: امسال در نیم فصل از رومانی، لیتوانی و گالاتسرای ترکیه پیشنهاد داشتم. خودم دوست داشتم به گالاتسرای ترکیه بروم، اما به دلیل دو ساله بودن قراردادم باید از باشگاه رضایتنامه می‌گرفتم. سرمربی‌ام اجازه عقدقرارداد با گالاتسرای را نداد. 2 پیشنهاد خوب از لیگ ایران هم داشتم، اما خودم تمایلی برای بازگشت به لیگ ایران ندارم. اجازه بدهید نام آن تیم‌ها را عنوان نکنم. از آنجا که 29 ساله هستم تمایل دارم بازی در اروپا را تجربه کنم و برای این موضوع عجله دارم.

لژیونر فوتبال بانوان ایران در پاسخ به این سوال که چرا ایراندوست او را به اردوهای تیم ملی دعوت نکرد و آیا علاقه نداشت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم را همراهی کند، گفت: امسال واقعاً شرایط خوبی داشتم و حقم بود که به تیم ملی دعوت شوم. اما متاسفانه سرمربی تیم ملی علاقه نداشت  که مرا حتی یکبار دعوت کند. خیلی از بازیکنان و دوستانم گفتند علیه او مصاحبه کنم اما من اینکار را نکردم. چرا که سرمربی حق انتخاب شاگردانش را دارد و باید به سلیقه او احترام گذاشت. 

وی ادامه داد: من سابقه کار با ایراندوست را در ملوان دارم. در یکی از فصل‌ها قرار بود دوباره شاگرد او در ملوان باشم، حتی یک یا دو جلسه با آنها تمرین کردم، اما در نهایت با سپاهان قرارداد بستم. فکر کنم این موضوع باعث ناراحتی ایراندوست شد. چون اگر شاگرد بدی بودم یا توانایی لازم را نداشتم او مرا برای تیم باشگاهی‌اش نمی‌خواست! 

او با ارزیابی شرایط تیم ملی بانوان در جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا گفت: باید قبول کنیم چین و چین تایپه جز تیم‌های خوب آسیا هستند. تنها با 6 یا 7 ماه اردو نمی‌توان انتظار داشت که مقابل این تیم‌ها برنده باشیم. البته امسال توجه به فوتبال بانوان خیلی بیشتر بود. حتی بازیکنان آقایان هم از تیم حمایت کردند. دو بازی دوستانه تیم برگزار کرد. منتهی باید قبول کنیم هنوز زود است که با تیمی مثل چین و چین تایپه رقابت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز