خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

حادثه متروپل در انتظار پل میان‌گذر دریاچه ارومیه/پایه های فلزی پل میان‌گذر دریاچه ارومیه مشکل دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۷۱۰

دبیرکل دیوان محاسبات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پایه های فلزی پل میان‌گذر دریاچه ارومیه در داخل آب دریاچه قرار گرفته است گفت: نمک موجود در آب دریاچه باعث فرسودگی و ازبین رفتن استحکام این پایه ها شده است.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی جعفری در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به وجود مشکلات کاهش استحکام پل میان‌گذر دریاچه ارومیه گفت: در صورت پاسخگو نبودن نهاد عامل در سه ماه آینده، پرونده این موضوع به دادسرا ارجاع داده خواهد شد.

جعفری افزود: ۱۵ درصد عوارض آزادراه  پل میان‌گذر دریاچه ارومیه باید صرف تعمیرات پل می‌شد که با وجود پیگیری‌ها، صورت حساب شفافی در این خصوص وجود ندارد.

وی اضافه کرد: شرکت عامل در این خصوص، ادعا می‌کند ۱۵ درصد عوارضی را صرف هزینه نگهداری پل  کرده است ولی با گذشت چند سال  تاکنون صورت حساب مشخصی ارایه نداده است. 

جعفری اظهار کرد: اگر این شرکت طی سه ماه آینده پاسخگو نباشد، پرونده این موضوع به دادسرا ارجاع داده خواهد شد.

مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان غربی با اشاره به از بین رفتن استحکام پایه های فلزی پل میان‌گذر دریاچه ارومیه گفت: اگر در این فرصت سه ماهه داده شده اتفاقی در این پل میان‌گذر بیفتد راه و شهرسازی استان و شرکت عامل باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز