خبرگزاری کار ایران

لواندوفسکی، رونی و پنج ستاره‌ای که با شرایط بد باشگاه خود را ترک کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۲۸۵

روبرت لواندوفسکی طی چند هفته گذشته در یک جنگ لفظی بسیار علنی، تمایل خود را برای ترک بایرن مونیخ به وضوح اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، لواندوفسکی در مورد وضعیت خود در بایرن در حین انجام مسابقات ملی صحبت می کند که باعث خشم اعضای باشگاه شده و بسیاری معتقدند که او باید احترام بیشتری را نشان دهد.

او اولین کسی نیست که به این شکل درخواست انتقال می‌کند، زیرا قبل از او بسیاری از ستاره‌ها باشگاه‌های خود را با شرایطی کم ثمر ترک کردند و همین موضوع اهمیت آنها را در بین هواداران کاهش داد.

در اینجا پنج بازیکنی که با شرایط نامناسب باشگاه خود را ترک کردند، آورده شده است.

 یوهان کرایف - آژاکس به فاینورد

 کرایف بیشتر با آژاکس در ارتباط است، اما او در اواخر دوران حرفه ای خود یک حرکت تکان دهنده انجام داد و پیامدهای بزرگی بر فوتبال هلند داشت.

در سال 1983، کرایف با وجود موقعیت افسانه‌ای‌اش، قرارداد جدیدی از سوی آژاکس دریافت نکرد، که باعث عصبانیت او شد و او حرکتی شگفت‌انگیز به سمت رقبای سرسخت آنها یعنی فاینورد انجام داد.

زمانی که به پایان دوران حرفه‌ای‌اش نزدیک می‌شد، فاینورد را به یک دبل قهرمانی داخلی در آخرین فصل او در فوتبال حرفه‌ای خود رساند.

لوئیز فیگو - بارسلونا به رئال مادرید

انتقال فیگو از بارسلونا به رئال مادرید، یکی دیگر از انتقالات بین دو رقیب ابدی، شگفتی بزرگی بود و دوران معروف کهکشانی‌های پایتخت را آغاز کرد.

پس از اینکه این بازیکن پرتغالی احساس کرد که به نسبت اهمیتش برای تیم به درستی پرداخت نمی‌شود، به رقیب آنها یعنی رئال مادرید رفت، حرکتی که با عصبانیت همراه شد.

پس از بازگشت به نیوکمپ، او با پرتاب سر بریده خوک در کنار زمین مورد استقبال قرار گرفت و همه طرفداران بلوگرانا او را مورد تمسخر قرار دادند.

 وین رونی - اورتون به منچستریونایتد

رونی زمانی که از اورتون به منچستریونایتد نقل مکان کرد، ستاره نوظهوری بود و در نوجوانی برای تافی‌ها بازی کرده بود.

مرد انگلیسی درخواست انتقال خود را به دیوید مویس، سرمربی تیم، روی دستمال داد که در را برای شیاطین سرخ باز کرد تا حرکت خود را انجام دهند.

رونی بعداً گفت که این اورتون بود که او را به دلیل مشکلات مالی مجبور به خروج کرد و این منچستریونایتد بود که بیشترین پول را ارائه کرد.

اشلی کول - آرسنال به چلسی

کول با انتقال از آرسنال به چلسی در یکی از آشفته ترین حماسه های نقل و انتقالات تاریخ لیگ برتر نقش داشت.

این مدافع چپ ادعا کرد که با دیدن پیشنهاد قرارداد آرسنال، با پیشنهاد قراردادی 55 هزار پوندی در هفته، تقریباً  هیجان زده شد.

او یک سال بعد با قراردادی بزرگ به چلسی ملحق شد و در دوران حضورش در استمفوردبریج به یکی از مدافعان چپ برتر تاریخ لیگ تبدیل شد.

کارلوس توز - منچستریونایتد به منچسترسیتی

 توز بین سال های 2000 تا 2007 برای منچستریونایتد بازی می کرد و شیاطین سرخ می خواستند این قرارداد را از وستهم دائمی کنند.

آن‌‌ها مطمئن بودند که این کار را انجام می‌دهند و معتقد بودند که توز می‌خواهد بماند، زیرا سال قبل بخش مهمی از موفقیت آنها در لیگ قهرمانان اروپا بود.

با این حال، او که از ارتباط ضعیف باشگاه عصبانی بود، پیشنهاد منچسترسیتی را پذیرفت و حرکتی بین شهری انجام داد که خشم هواداران یونایتد را برانگیخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز