خبرگزاری کار ایران

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: مطمئنم لواندوفسکی جایی نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۳۲۷

رئیس باشگاه بایرن مونیخ "مطمئن" است که لواندوفسکی به تیم دیگری منتقل نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، رابرت لواندوفسکی قصد خود را برای ترک آلیانز آرنا اعلام کرده اما مردی که در راس اتاق هیئت مدیره باشگاه حضور دارد همچنان انتظار دارد که او در جای خود بماند.

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ فکر می‌کند لواندوفسکی باید برنامه‌های آینده‌اش را مسکوت می‌گذاشت و در مصاحبه‌ای با بیلد گفت: "قرارداد یک قرارداد است! اگر بازیکنی بتواند قرارداد خود را زودتر از موعد پایان دهد در حالی که ما به عنوان یک باشگاه باید تا آخرین روز مدت قرارداد را به طور کامل پرداخت کنیم، به کجا خواهیم رفت؟ از اینکه رابرت تصمیم گرفت علنی شود، کمی تعجب کردم، من این کار را به جای او انجام نمی دادم. بایرن باشگاهی است که با بازیکنانش بسیار خوب رفتار می کند و هر کاری می کند تا آنها بهترین عملکرد خود را داشته باشند و باید بگویم که قدردانی یک خیابان یک طرفه نیست."

هاینر می گوید بایرن هیچ دلیلی برای فروش لواندوفسکی در این تابستان ندارد و او نگران نیست که این مهاجم در این مرحله با انتقال به بارسا یا هر تیم دیگری وسوسه شود. وی افزود: "ما در موقعیت خوش شانسی هستیم که هیچ مشکل مالی نداریم. ما می خواهیم بهترین بازیکنان را داشته باشیم و رابرت یکی از بهترین هاست. به همین دلیل است که من مطمئن هستم که او دوباره در فصل آینده با ما خواهد بود. رابرت یک بازیکن حرفه ای کامل است، او می خواهد فوتبال بازی کند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز