خبرگزاری کار ایران

اخبار 12 ژوئن نقل و انتقالات اروپا: ستاره جدید بایرن مونیخ معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۹۸۹

آخرین به روز رسانی های نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تاریخ 12 ژوئن را می‌خوانید:

به گزارش ایلنا، به روزترین اخبار، شایعات، گمانه‌زنی‌ها و نقل قول‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* اورلین شوآمنی پس از اعلام انتقالش به رئال مادرید، بیش از 700 هزار دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورد و در حال افزایش است.

* کالچو مرکاتو: رم اصرار دارد با گرت بیل قرارداد ببندد. 

* فابریتزیو رومانو: نمانیا ماتیچ فردا در ایتالیا تست های پزشکی را پشت سر می گذارد و سپس به عنوان بازیکن جدید  آاس رم قرارداد خود را امضا خواهد کرد. ماتیچ با قراردادی یک ساله با گزینه ای برای فصل بعدی به رم می پیوندد. ژوزه مورینیو او را می‌خواست، اکنون این انتقال تکمیل شده است.

* گاتزتا: آدرین ربیوت برای یوونتوس غیر قابل فروش نیست. در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، یوونتوس آنرا بررسی خواهد کرد.

* فابریزیو رومانو: برخلاف شایعات، مذاکره ای بین آرسنال و بایرلورکوزن برای گرانیت ژاکا در جریان نیست. این برنامه آرسنال را برای جذب هافبک جدید تغییر نخواهد داد، یوری تیلمانس هم‌چنان در صدر لیست توپچی ها قرار دارد.

* آلن نیکسون از سان: پاتریک ویرا برای فصل جدید به دنبال تغییر تاکتیک خواهد بود و به جای 4 دفاع، می‌خواهد با سیستم 3 دفاعه بازی کند. از همین رو کریستال پالاس احتمالا یک یا دو مدافع جدید جذب خواهد کرد.

* فابریزیو رومانو: برنتفورد یک پیشنهاد جدی و مهم به کریستین اریکسن برای جلب نظر این بازیکن ارائه کرده اما اریکسن در حال بررسی گزینه هایش است. باشگاه های زیادی به این هافبک دانمارکی علاقه مند هستند. اریکسن طی روزهای آتی، در خصوص تیم بعدی خود تصمیم گیری خواهد کرد.

* اکرم کونور: آرسنال و یوونتوس جیووانی سیمئونه مهاجم آرژانتینی خود را به لیست نقل و انتقالات تابستانی خود اضافه کردند.

* دی مارتزیو: یوونتوس به نرس علاقه مند است، او یکی از گزینه های جایگزین دیماریا است. در حال حاضر بنفیکا محتمل ترین گزینه برای جذب نرس است.

* مارکا: براهیم دیاز هنوز یک سال دیگر با میلان قرارداد قرضی دارد.ممکن است میلان بخواهد او را بخرد، اما رئال مادرید اجازه نمی دهد مگر اینکه در آینده گزینه ای برای خرید مجدد وجود داشته باشد. 

* بیلد: اریک ماکسیم چوپوموتینگ مهاجم 33 ساله و کامرونی بایرن مونیخ مونیخ با وجود بازی در سطح اول فوتبال اروپا و داشتن قرارداد با باواریایی‌ها تا سال 2023، رویای حضور در لیگ قطر را دارد.

* موندو: در صورت جدایی فرنکی دیونگ، ژاوی به سران بارسلونا اعلام کرد برای جذب برناردو سیلوا هافبک پرتغالی منچسترسیتی اقدام کنند.

* اکرم کونور: رئال مادرید منچستریونایتد و منچسترسیتی علاقه مند به جذب بلینگهام هستند و برای خرید این بازیکن باهم رقابت می‌کنند. 

* توتو اسپورت: اگر اینتر دامفریس (که علاقه مند به لیگ برتر است) را بفروشد، اودریوزولا می تواند جایگزین شود. رئال مادرید حدود 20 میلیون یورو می خواهد.

* بیلد: بایرن هنوز پیشنهاد سومش برای سادیو مانه را به لیورپول ارائه نکرده. در داخل باشگاه درخواست‌های لیورپول مورد بحث قرار گرفته و بایرن می‌خواهد با سران باشگاه انگلیسی پای میز مذاکره بنشیند و راه‌حلی پیدا کند. صالحمیدزیچ و کان می‌خواهند به انگلیس بروند تا به توافق با لیورپول برسند.

* موندودپورتیوو: زین الدین زیدان برای پیوستن به پاری سن ژرمن با قراردادی سه ساله توافق کرده است.

* رومانو: آیندهوون اکنون قصد دارد تا ساوینیهو وینگر مستعد برزیلی را به صورت قرضی از منچسترسیتی به خدمت بگیرد. توافق هم اکنون در مراحل پایانی است. من سیتی از ماه مارس برای ساوینیهو با اتلتیکو مینیرو توافق کامل امضا کرده است. سپس او به صورت قرضی به آیندهوون می پیوندد.

* المپیاکوس به عنوان بازیکن آزاد علاقه مند به جذب سیله لارین است. او می‌تواند به عنوان شماره نه یا در سمت چپ بازی کند. لارین از مدت ها قبل در لیست است. المپیاکوس به دنبال جلب رضایت این بازیکن با دستمزدش است.

* حسن صالحمیدزیچ، مدیر بایرن، جذب گراونبارخ را در گفتگو با خبرنگار بیلد تایید کرد: «رایان امضا کرده است. ما قرارداد را کامل کردیم و بسیار خوشحالیم. او یکی از بزرگترین استعدادهای اروپا است. همه دنبال او بودند.»

* رومانو: پاری سن ژرمن دوباره برای جذب میلان اشکرینیار جدی است. او در صدر فهرست باشگاه فرانسوی است که با اینتر تماس گرفته است اما در حال حاضر هیچ توافقی بر سر مبلغ انتقال وجود ندارد. اینتر همچنان به دنبال برمر و دیبالا به عنوان اهداف اولویت دار پنجره تابستانی است. مذاکرات هفته آینده ادامه خواهد داشت.

 


11 ژوئن

 

* بیلد: روبرت لواندوفسکی در صورت عدم انتقال به بارسلونا مایل است بجای ماندن در بایرن مونیخ راهی پاری سن ژرمن شود.

* رومانو: قرارداد پنج ساله داروین نونز از بنفیکا با لیورپول در حال نهایی شدن است و او با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به این باشگاه ملحق می‌شود.

* لاپورتا، رئیس بارسا تایید کرد: "ما به توافق با گاوی برای تمدید قرارداد نزدیک هستیم. ما نسبت به تمدید گاوی خوشبین هستیم. ما می خواهیم او در بارسا ادامه دهد."

* شوآمنی ستاره فرانسوی موناکو با عقد قراردادی 6 ساله رسما به باشگاه رئال مادرید پیوست.

* رومانو: اینتر به پائولو دیبالا قراردادی 4 ساله با حداقل 6 میلیون یورو دستمزد خالص تضمین شده در هر فصل به اضافه آپشن ها پیشنهاد داده است. تماس های جدید در روزهای آینده انجام خواهد شد. دیبالا می خواهد به اینتر بپیوندد، مذاکرات در مورد دستمزد به زودی وارد مراحل کلیدی خواهد شد.

*رومانو: پس از توافق شفاهی بر سر شرایط شخصی با رناتو سانچز، میلان همچنان در تلاش است تا با لیل برای جذب هافبک پرتغالی به توافق کامل برسد. مالدینی او را در اولویت قرارداده است. میلان از ژانویه قراردادی پنج ساله برای سانچز آماده کرده است.

* رومانو: برخلاف شایعات متعدد،  هیچ دیداری بین اینتر و چلسی برای روملو لوکاکو انجام نشده است. هنوز تماس مستقیمی بین باشگاه ها وجود نداشته است. آوسیلیو مدیر اینتر در لندن بود تا با ایجنت نیکولا میلنکوویچ ملاقات کند، در صورت خروج باستونی یا اشکرینیار [او در صدر فهرست پاری سن ژرمن است] .

* رومانو: گزارش‌هایی مبنی بر مقدار دستمزد داروین نونیز به مقدار قابل توجه 250.000 یورو در هفته توسط منابع لیورپولی بسیار در دست انتشار است . ارقام منتشر شده کمتر خواهد بود . حقوق شامل آپشن هم می‌شود. توافق بر سر قرارداد پنج ساله مسئله ای نیست. لیورپول در حال مذاکره با بنفیکا در مورد جزئیات کلیدی ساختار قرارداد 80+20 میلیون یورویی است.

* رومانو: آرسنال از ماه مارس علاقه واقعی به جذب رافینیا دارد، او همیشه مورد تحسین قرار گرفته است اما هنوز هیچ پیشنهاد یا مذاکره ای با لیدز وجود نداشته است. گابریل ژسوس و تیلمانس ، اولویت های توپچی ها هستند. لیدز از هم اکنون کمتر از 55 میلیون یورو برای رافینیا را نمی پذیرد. این پیامی است که چند روز پیش برای بارسا ارسال شد.

 


10 ژوئن

 

* رومانو: گابریل ژسوس این تابستان به رئال مادرید نخواهد رفت و با تیمی در پریمیرلیگ قرارداد خواهد بست.

* بیلد آلمان: بایرن در حال بررسی معاوضه فرانکی دی یونگ و روبرت لواندوفسکی است. دیونگ هم دوست دارد به بایرن مونیخ بپیوندد.

* اسپورت: ایجنت کولیبالی به ناپولی اطلاع داده که این بازیکن می خواهد تابستان امسال به بارسلونا بپیوندد.

* آلن میلیاچو، مشاور و نماینده زین الدین زیدان در مصاحبه با اکیپ، هرگونه توافق نهایی با باشگاه پاری سن ژرمن برای امضای قرارداد را کذب خواند.

* رومانو: شوامینی بلافاصله پس از بازی فرانسه و کرواسی در روز دوشنبه، انتقال خود به رئال مادرید را تکمیل کرد.

* رومانو: یوونتوس در تلاش است تا قرارداد پل پوگبا را در چند روز آینده تکمیل کند. مذاکرات با‌ ایجنتش، رافائلا پیمنتا در حال پیشرفت است، جزییات نهایی هم برای تکمیل معامله در نظر گرفته می شود. انتظار می رود انتقال خیلی زود انجام و اسناد مهر و موم شود.

* برناردو سیلوا درباره علاقه بارسلونا به او: متاسفانه نمی‌توانم جوابی بدهم فعلا. خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد.

* رومانو: جیووانی سیمئونه ممکن است در تابستان امسال با انتقالی 20 میلیون یورویی به تیم دیگری برود. نه تنها هیچ شانسی برای سالرنیتانا بلکه برای یک باشگاه ایتالیایی دیگر هم برای جذب او وجدد ندارد. او بازی در لیگ قهرمانان اروپا را پس از یک فصل عالی می خواهد. او منتظر است تا ورونا گزینه خرید از کالیاری را فعال کند.

* رومانو: آندره آ پیرلو قرار است برای انتخاب به عنوان سرمربی جدید کاراگومروک ترکیه به توافق کامل برسد. سرمربی سابق یوونتوس قرار است فصل آینده به فوتبال ترکیه برود.

 


9 ژوئن

 

* دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد به دنبال جذب وسلی فوفانا مدافع باشگاه لسترسیتی می‌باشند، سران روباه ها قیمت این بازیکن را 80 میلیون یورو گذاشته‌اند.

* مسی ستاره آرژانتینی در سریال پرطرفدار Los Protectores آرژانتین به ایفای نقش پرداخته است. این قسمت قرار است در سال 2023 به نمایش درآید.

* فابریزیو رومانو: قرارداد ژول کونده همچنان اولویت چلسی است. توخل او را می خواهد. مذاکرات در سمت بازیکن به خوبی پیش رفته است، در حالی که سویا همچنان منتظر دریافت پیشنهاد افتتاحیه برای مدافع میانی فرانسوی است. برچسب قیمت حدود 65 میلیون یورو خواهد بود که کمتر از بند آزادسازی 80 میلیون یورو است.

رسمی: لیورپول رسما جدایی کاریوس را پس از پایان قراردادش اعلام کرد.

* رومانو: ایجنت الساندرو باستونی با اینتر در مورد برنامه هایش برای ماندن در این تابستان در این باشگاه صادق بوده است، حتی اگر اسپرز به شدت به او علاقه مند باشد. اینتر همچنین مذاکرات مستقیم جدیدی با پائولو دیبالا و عواملش برای تکمیل توافق بر سر انتقال آزاد خواهد داشت.

* رسمی: لیورپول جدایی دیووک اوریگی را به صورت رایگان تایید کرد.‌ او در روزهای آینده به میلان خواهد پیوست. تست‌های پزشکی در میلان برنامه ریزی شده است، قرارداد حتما امضا می شود. فقط مسئله زمان است.

* رسمی: جنارو گتوزو تا سال 2024 به عنوان سرمربی والنسیا منصوب شد.

* رسمی: ماسیمیلیانو آلوینی به عنوان سرمربی جدید کرمونزه انتخاب شد.

* زیدان در پاری سن ژرمن؟ امانوئل مکرون (رئیس‌جمهور فرانسه): البته دوست داریم ورزشکار و مربی ای مثل زیدان در لیگ فرانسه داشته باشیم.

* پس از اختلاف بین دریس مرتنز و مدیران ناپولی بر سر تمدید قرارداد، گزارش‌ها از ایتالیا تایید می‌کنند که این بازیکن در آستانه انتقال رایگان به رم است.

* مارکا: اولین پیشنهاد رسمی منچستر به بارسلونا برابر است با 60 میلیون یورو + 20 متغیر، بارسلونا به طور جدی در حال بررسی این پیشنهاد است.

* رسمی: الکساندر لاکازت تا سال 2025 به لیون پیوست.

 


8 ژوئن

 

* رومانو: پیشنهاد رسمی لیورپول برای داروین نونیز 80 میلیون یورو به اضافه بسته های 100 میلیون یورویی خواهد بود. بنفیکا به زودی تصمیم خواهد گرفت و منچستریونایتد نیز با ایجنت او در تماس است. لیورپول آماده است تا قراردادی پنج ساله به نونیز ارائه دهد و منتظر تصمیم بنفیکا باشد.

* اسکای: اینتر اولین پیشنهاد رسمی را برای پائولو دیبالا با قراردادی 4 ساله ارائه کرد با حقوق 6 میلیون + متغیرات.

* رسمی: راسموس کریستنسن مدافع راست سالزبورگ با قراردادی پنج ساله به ارزش 10 میلیون پوند به لیدز یونایتد پیوست.

* اسپورت وان: بایرن مونیخ قصد دارد 35 میلیون یورو + 5 میلیون اضافه برای سادیو مانه ارائه دهد.

* سانتی اونا: پاری سن ژرمن و چلسی به میلان اشکرینیار مدافع اینترمیلان علاقه مند هستند.

* گل: کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن سعی کردند اورلین شوامنی را متقاعد کنند که نظرش را تغییر دهد اما او تصمیمش تغییر نداد، او فقط رئال مادرید را می‌خواهد.

* میرور: منچسترسیتی شایعاتی را که برای جذب بوکایو ساکا، وینگر 20 ساله آرسنال وجود دارد، رد کرده است.

* دی مارزیو: منچستریونایتد در مورد الساندرو باستونی پرس و جو کرده است. اینتر این مدافع میانی را حدود 50 میلیون پوند قیمت گذاری کرده است.

* رسمی: لوکا مودریچ قرارداد خود را تا سال 2023 تمدید کرد.

* اسکای: چلسی و منچستر یونایتد دو باشگاه لیگ برتری هستند که به جذب ابراهیم سانگاره هافبک پی اس وی آیندهوون علاقه مند هستند. منابع نزدیک به این بازیکن مدعی شدند وی متقاعد شده که فصل بعد در لیگ انگلیس بازی خواهد کرد. به نظر می‌رسد سانگاره بند آزاد سازی 35 میلیون یورویی در قراردادش دارد.

* نیوکاسل در ازای پرداخت 12 میلیون پوند به استون ویلا، قرارداد قرضی مت تارگت را دائمی خواهد کرد.

* اتلتیک: منچسترسیتی با توجه به سن گابریل ژسوس و عملکردش در رقابت‌ های مهم این فصل، برای فروش این مهاجم برزیلی به دنبال دریافت بیش از 40 میلیون پوند در تابستان است. سران سیتی می‌دانند که وضعیت ژسوس توسط چندین باشگاه در سراسر اروپا دنبال می‌شود.

* رسمی: فریزر فورستر با قراردادی آزاد به تاتنهام پیوست.

* چلسی چند هفته پیش در گفتگو با‌اتلتیکو مادرید تایید کرد که بند گزینه خرید به ارزش 35 میلیون یورو برای سائول نیگوئز را فعال نخواهد کرد. سائول به اتلتی بازخواهد گشت و به زودی پس از پیشنهادهای زیادی که تابستان گذشته دریافت کرد، آینده خود را تعیین خواهد کرد.

*  به گفته دیمارتزیو، ناپولی اکنون در حال پیشرفت در مذاکرات برای جذب فدریکو برناردسکی به عنوان بازیکن آزاد است. او آماده پذیرش پیشنهاد ناپولی و تماس های مستقیم جدید در روزهای آینده برای تکمیل توافق است. برناردسکی و لئو اوستیگارد اکنون دو هدف اصلی ناپولی هستند.

* کولیبالی: "آینده من؟ من در حال حاضر در سنگال هستم. بارسا؟ نمی خواهم به شما دروغ بگویم، هنوز نمی دانم. الان روی تیم ملی تمرکز کرده ام، با انها صحبت نکرده ام. اما من به زودی تصمیم خواهم گرفت." 

* رومانو: تست های پزشکی امروز راسموس کریستنسن به عنوان بازیکن جدید لیدز انجام می‌شود. قرار است قرارداد امضا و اعلام شود زیرا جسی مارش می‌خواست کریستنسن در اولویت باشگاه قرار گیرد. دو باشگاه آلمانی نیز کریستنسن را می خواستند اما او این هفته به لیدز می پیوندد.

روبرت لواندوفسکی خبرنگار بیلد گفت: «زمان چالش جدیدی برای من فرا رسیده است. امیدوارم هواداران متوجه شوند. من این شانس را خواهم داشت که برای چند سال دیگر در یک باشگاه دیگر چالش جدیدی را تجربه کنم. این آرزوی من است. مطمئناً قرارداد را تمدید نمی کنم.»

الساندرو باستونی به خبرنگار رای اسپورت گفت: «من دو سال از قراردادم با اینتر باقی مانده، بنابراین آرامش دارم. باشگاه چیزی به من نگفته است. من فقط منتظرم که بعد از این به تعطیلات بروم و سپس پیش فصل را با اینتر شروع کنم.»

* رومانو: اینتر و چلسی پس از تماس با لوکاکو در روزهای آینده مذاکره مستقیم برای روملو لوکاکو خواهند داشت. او شدیدا می خواهد به اینتر بازگردد. ‌انتقال آسان نخواهد بود زیرا چلسی 115 میلیون یورو برای لوکاکو هزینه کرد و اینتر فقط می تواند یک انتقال قرضی را امتحان کند.»

* رومانو: یوونتوس و اتلتیکو مادرید در حال مذاکره برای‌ انتقال دائمی آلوارو موراتا‌ به تورین هستند. آلگری می خواهد موراتا را در باشگاه نگه دارد، یووه گزینه خرید را فعال نمی کند اما اکنون در تلاش است تا به یک توافق جدید و متفاوت با اتلتی پیدا کند. امکان انتقال مویزه کین نیز بین مذاکرات دو باشگاه مورد بحث قرار گرفته است.

مارکوس آلونسو: «قبلاً گفته‌ام که می‌خواهم به اسپانیا برگردم ، اما در نهایت این کاملاً به من بستگی ندارد. واضح است که میل به بازی در اسپانیا وجود دارد. آلونسو می‌خواهد برود و همچنان در اولویت خرید های بارسلونا است.»

 


7 ژوئن

 

* رسمی: سائول از طریق حساب کاربری خود جدایی خود را از چلسی اعلام کرد.

* مورتو: دی ماریا روز به روز از یوونتوس دورتر می‌شود و یکی از دلایل اصلی آن ورود بارسا به صحنه است. این بازیکن ترجیح می‌دهد قبل از ایتالیا در اسپانیا بازی کند.

* کالچیو مرکاتو: منچستریونایتد علاقه مند به جذب دامفریس هلندی در این تابستان است. اینترمیلان آماده فروش این بازیکن است تا باستونی یا لائوتارو مارتینز را از دست ندهد.

* رئال مادرید قصد دارد اورلین شوامنی را با قراردادی دائمی از موناکو به خدمت بگیرد. توافق کامل برای هزینه 80 میلیون یورو به اضافه موارد اضافی حاصل شد، کل بسته به ارزش 100 میلیون یورو برای هافبک فرانسوی خواهد بود.

* بین اسپورت: بارسلونا و گاوی بر سر مدت قرارداد و بند آزادسازی به توافق رسیده‌اند اما هنوز بر سر دستمزد به توافق نرسیده اند. باشگاه همچنان او را به عنوان یک ستاره آینده دار می‌بیند‌.

* رومانو: میلان همچنان روی جذب رناتو سانچز به عنوان هدف اصلی خط هافبک کار می کند. مذاکرات با لیل ادامه دارد، زیرا میلان سانچز را پس از آغاز مذاکرات در ژانویه گذشته می‌خواهد.

* رومانو: آ اس رم در حال برنامه ریزی برای انجام تست های پزشکی نمانیا ماتیچ احتمالا در ماه جولای است. توافق کامل بر سر یک قرارداد یک ساله حاصل شد. قرارداد تا ژوئن 2023 به زودی امضا می‌شود.

* دی‌مارزیو: پائولو دیبالا یک گزینه جالب برای اتلتیکو مادرید است اما فعلا این بازیکن آرام است و منتظر گزارش ایجنتش است تا بفهمد چه تیم هایی واقعا به او علاقه دارند. اینتر آمادگی خود را برای برقراری تماس نشان داده است.

* نیکولو شیرا: بارسلونا، چلسی، پاری سن ژرمن و یوونتوس به کولیبالی علاقه مند هستند. ناپولی 40 میلیون می‌خواهد تا فوراً آن را بفروشد.

* مارکا: سائول پس از پایان دوره قرضی خود در چلسی به اتلتیکومادرید بازگشت.

*‌ رومانو: اخراج مائوریسیو پوچتینو از پاری سن ژرمن در روزهای آینده رسمی خواهد شد.

* لواندوفسکی: می‌خواهم بایرن را ترک کنم و جز پیشنهاد بارسلونا، هیچ پیشنهاد دیگری را قبول نخواهم کرد. چیزی در من مرده است، می‌خواهم برای احساسات بیشتر در زندگی ام بایرن را ترک کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز