خبرگزاری کار ایران

موندودپورتیوو: زیدان و پاری سن ژرمن به توافق رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۸۶۱

نشریه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه پاری سن ژرمن با قراردادی سه ساله با زین الدین زیدان، سرمربی اسبق رئال مادرید به توافق دست پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از موندودپورتیوو، در حال حاضر توافق اصولی بین پاری سن ژرمن و زین الدین زیدان وجود دارد که سرمربی فرانسوی هدایت این باشگاه پاریسی را بر عهده بگیرد. توافقی که در سفر سرمربی سابق رئال مادرید به قطر برای دیدار مجدد با تمیم بن حمد آل ثانی، مالک این باشگاه بسته شده است.

این توافق به این معنی است که زیدان برای سه فصل آینده، همان مدتی که در آخرین قراردادی که با رئال مادرید بسته بود، با پاری سن ژرمن امضا خواهد کرد، اگرچه او آخرین فصل قراردادش را که شامل این فصل یعنی 2022-2023 می‌شد، تکمیل نکرد.

توافق جدید او به زیدان اجازه می دهد در صورت دریافت تماس فدراسیون فرانسه پس از جام جهانی قطر برای جانشینی دیدیه دشان، موقعیت مربیگری خود در باشگاه پاریسی را با تیم ملی فرانسه هماهنگ کند. علاوه بر این، دولت قطر در حال کار بر روی پیشنهاد اسپانسر برای تیم فرانسوی است.

توافقی بین زیدان و پاری سن ژرمن که بدون شکست در آخرین لحظه، باید در پایان ماه ژوئن امضا شود، یعنی زمانی که پاری سن ژرمن قصد دارد آن را اعلام کند. از نظر اقتصادی، زیدان در هر فصل حدود 25 میلیون یورو خالص درآمد خواهد داشت.

در هفته های اخیر جلسات بین طرفین بیشتر شده است. اولی در پاریس و با بهره گیری از حضور سرمربی سابق رئال مادرید در آخرین فینال لیگ قهرمانان اروپا انجام شد. دومین دیدار روز سه شنبه هفته جاری نیز در قطر برگزار شد. زیدان به جزیره ایبیزا بازگشته است، جایی که چند روزی را در تعطیلات با سایر اعضای خانواده خود سپری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز