خبرگزاری کار ایران

بعد از تمدید قرارداد امباپه؛

انقلاب در پاری سن ژرمن: زیدان جانشین پوچتینو می‌‎شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۹۶۴

پس از جشن قهرمانی و تمدید قرارداد کیلیان امباپه، باشگاه پاری سن ژرمن دستخوش تغییرات بزرگ می‌شود.

به گزارش ایلنا، باشگاه پاری سن ژرمن شب گذشته به صورت رسمی تمدید قرارداد با کیلیان امباپه تا ژوئن 2025 را اعلام کرد. باشگاه فرانسوی برای حفظ این ستاره ارزشمند با باشگاه رئال مادرید رقابت داشت. حضور امباپه برای سه فصل دیگر در باشگاه قهرمان فرانسه تغییراتی را به دنبال خواهد داشت. جانلوکا دیمارزیو در گزارشی به تغییرات احتمالی در باشگاه پاریسی پرداخته است؛ خبرنگاری که اولین نفر روز گذشته تمدید قرارداد این پدیده فرانسوی را اعلام کرد بود. گزارش خبرنگارمطرح ایتالیایی را در ادامه می‌خوانید:

"این تمدید قرارداد برای همه راحت نبود، مخصوصاً رئال مادرید به نظر می رسید که قرار است قهرمان فرانسه را در آغوش بگیرد: به طوری که لالیگا نیز اعلام کرده شکایت خود را پس از این تمدید قرارداد به یوفا ارائه خواهد کرد.

در هر صورت این موضوع دیگری است. امباپه در پاری سن ژرمن خواهد ماند و این باعث می شود که باشگاه ساختار خود را به شدت تغییر دهد، همچنین در تیم و بالاتر از رده‌های بالا با توجه به نظر پدیده فرانسوی.

خداحافظی با لئوناردو

انقلاب در پاری سن ژرمن: زیدان جانشین پوچتینو می‌‎شود

وضعیت رسمی پیش بینی می‌شود اما با تمدید کیلیان امباپه، اولین پیامد خداحافظی لئوناردو بود.

این تغییر مدیریتی باشگاه نه تنها به بعد ورزشی مربوط می شود، بلکه سایر حوزه های باشگاه نیز دستخوش انقلاب خواهند شد.

خداحافظی لئوناردو بیش از همه به خاطر این واقعیت است که نتوانست راهی برای تمدید امباپه پیدا کند.

در واقع، این باشگاه در روزهای اخیر به مدیر ورزشی سابق خود یعنی هنریکه آنترو، که اکنون یک مدر فوتبالی در قطر است، رچوع کرده بود و از او برای متقاعد کردن امباپه برای ماندن کمک خواسته بود.

در واقع، امباپه و خانواده‌اش روابط بسیار خوبی با آنترو داشتند: بنابراین این شایستگی اساسی او در پویایی است که منجر به تمدید تا سال 2025 شد.

چهره های جدید: نه آنترو، کامپوس و ... زیدان

انقلاب در پاری سن ژرمن: زیدان جانشین پوچتینو می‌‎شود

با انجام همه این کارها - و با توجه به خداحافظی مجازی لئوناردو - پاری سن ژرمن واقعاً می خواست آنترو به عنوان مدیر ورزشی بازگردد، اما پرتغالی ترجیح می دهد این نقش مهم و معتبر در قطر را ترک نکند. از سوی دیگر، از بیرون همچنان باید بتواند به حمایت از باشگاه و خطوط استراتژیک آن ادامه دهد.

به همین دلیل است که اکنون باشگاه برای یافتن یک مدیر جدید به اطرافش نگاه کرده است: انتخاب باشگاه، به جز غافلگیری، تکیه بر یک پرتغالی بسیار باتجربه دیگر، یعنی لوئیس کامپوس خواهد بود.

کامپوس احساس بسیار خوبی با امباپه دارد، همچنین به این دلیل که به لطف او بود که قراردادش برای انتقال از موناکو به پاری سن ژرمن رسید. متعاقباً، مدیر پرتغالی به ساخت لیل در این سال‌ها کمک کرد و خود را بیش از پیش به عنوان یک استراتژیست بازار بزرگ نقل و انتقالات نشان داد.

لوئیس کامپوس پیش از این چند روزی است که در پاریس حضور دارد و امروز قرار است خود آنترو نیز از قطر به پایتخت فرانسه سفر کند. امروز پاری سن ژرمن جدید واقعا شکل خواهد گرفت. همچنین نیمکتی جدید.

 در واقع، خداحافظی مائوریسیو پوچتینو تقریباً قطعی است و مالکان قبلاً احتمالات مختلف و نام‌های مختلفی را برای شناسایی سرمربی جدید پاری سن ژرمن در سال آینده بررسی کرده است. این رویا زین الدین زیدان نام دارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز