خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به انتخاب زیدان به جای دشان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۸۱

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به این نکته اشاره کرد که زین الدین زیدان سرمربی پاری سن ژرمن خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه (FFF) اذعان می‌کند که از حضور زین‌الدین زیدان در پاری سن ژرمن در آینده نزدیک تعجب نخواهد کرد.

زیدان از زمانی که دومین دوره حضورش روی نیمکت رئال مادرید را در پایان فصل 2021-2020 به پایان رساند، از این حرفه خارج شده است.

اما با سه مدال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی، این مرد فرانسوی پیوسته خود را در ارتباط با برخی از مشاغل برتر فوتبال می بیند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا زیزو می تواند به عنوان جانشین دیدیه دشان در پست تیم ملی فرانسه در نظر گرفته شود، به اکیپ توضیح داد: "شما باید مراقب صحبت های خود باشید. زیدان به مادرید نشان داد که ویژگی هایی دارد که به سختی قابل تصور بود. در ذهن فرانسوی‌ها، او ممکن است جانشین باشد اما هدف من این نیست. خواهیم دید. اگر دیدیه و من راه خود را از هم جدا کنیم، او مطمئنا یکی از گزینه ها خواهد بود. آیا می بینید که من امروز می گویم: آیا این زیدان است که جانشین دشان می شود؟ خواهیم دید. زیدان ممکن است به پاری سن ژرمن برود. برای تیم ملی فرانسه، شما باید آزاد باشید. اما امروز، ما هر کاری انجام می دهیم تا دیدیه را در بهترین شرایط برای قهرمانی در جام جهانی قرار دهیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز