خبرگزاری کار ایران

رونالدو به زیدان در پاری سن ژرمن ملحق می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۴۷۹

زیدان می خواهد دوباره به کریستیانو رونالدو در پاری سن ژرمن ملحق شود.

به گزارش ایلنا، خروج احتمالی مائوریسیو پوچتینو از پاری سن ژرمن در تابستان آینده با انتصاب زین الدین زیدان همراه خواهد بود و ظاهرا سرمربی فرانسوی می‌خواهد دوباره به کریستیانو رونالدو در پاریس ملحق شود.

این دو قبلاً در رئال مادرید با هم کار کرده اند و پس از کسب سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا در لوس بلانکوس، رابطه بسیار خوبی را تجربه کردند. به گزارش دیلی میرور، زیدان در تابستان آینده به پی اس جی نزدیک است و اولین درخواست او جذب رونالدو خواهد بود که تابستان گذشته پس از جدایی از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت.

پاری سن ژرمن قبلاً تلاش کرده بود تا بازیکن ملی پوش پرتغالی را به خدمت بگیرد اما نتوانستند او را متقاعد کنند که به پاریس برود. با این حال طبق گزارش‌های منتشر شده در انگلیس، این بار کریستیانو رونالدو مصمم به استفاده از امکان بازی در کنار لیونل مسی و نیمار در پارک دو پرنس است!

به نظر می رسد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی توسط سر الکس فرگوسن برای هدایت منچستریونایتد در پایان فصل انتخاب شود زیرا انتظار نمی رود که قرارداد رالف راگنیک به عنوان سرمربی موقت به دنبال نتایج ناامیدکننده و عملکرد ضعیف، دائمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز