خبرگزاری کار ایران

مشکل بزرگ بارسلونا در بازار نقل و انتقالات

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۴۶

برخی از بازیکنان نمی خواهند نیوکمپ را ترک کنند.

به گزارش ایلنا، در بارسلونا این امیدواری وجود دارد که چندین بازیکن در تابستان امسال باشگاه را ترک کنند، به خصوص آن‌هایی که در حاشیه هستند اما ممکن است آنطور که آنها می خواهند آسان نباشد.

برای باشگاه کاتالانی مهم است که آن‌ها به سمت برخی از بازیکنان پردرآمد حرکت کنند تا فضایی برای برطرف کردن مشکلات مالی ایجاد کنند، زیرا آن‌ها به دنبال پایبندی به قوانین سقف حقوق لالیگا هستند و در عین حال امکان به جریان انداختن خونی تازه در رگ‌های باشگاه هستند.

با این حال، موضوع این است که برخی از بازیکنان نمی‌خواهند از بارسلونا کناره‌گیری کنند، چه از نظر ورزشی و چه از نظر مالی! 

قبلاً در تابستان سال گذشته شاهد بودیم که چندین بازیکن تمایل خود را برای ماندن در نیوکمپ اعلام کردند، حتی اگر این به معنای ایجاد یک موقعیت بالقوه ناخوشایند باشد.

 برایتویت و پیانیچ

این را می‌توان برای مثال در مورد مارتین برایتویت و میرالم پیانیچ مشاهده کرد.

مهاجم دانمارکی در فصل 2021/22 تنها 5 بازی برای بارسلونا انجام داد و در مجموع 248 دقیقه در زمین حضور داشت و اکثریت آنها در زمان سرمربیگری رونالد کومان بود. از زمانی که ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی منصوب شد، برایتویت پس از بازگشت از مصدومیت مورد توجه قرار گرفت.

با این حال، با توجه به هشدار کاسپر هیولمند، سرمربی دانمارک به برایتویت مبنی بر اینکه در صورت بازی نکردن، جایگاهش در تیم جام جهانی در خطر است، ممکن است تصمیمات سختی بگیرد. در همین حال پیانیچ معتقد است که می تواند به ژاوی نشان دهد که چیزی برای ارائه دارد، زیرا در دوران طلسم کومان طرد شده است.

در حالی که این ایده در اصل خوب به نظر می رسد، بارسلونا در حال برنامه ریزی بر اساس حقوق قابل توجهی است که او از صورت حساب دستمزد خارج است.

سرجینیو دست

یکی دیگر از بازیکنانی که بارسلونا به دنبال کاهش کسب درآمد با فروش اوست، سرجینو دست است اما او همچنین می خواهد در کاتالونیا بماند.

این بازیکن 21 ساله متقاعد شده که می تواند اعتماد ژاوی را جلب کند، اما اگر آبی اناری ها شروع به جذب چند مدافع دیگر کنند، او ممکن است مجبور شود در موضع خود تجدید نظر کند، به خصوص با توجه به جام جهانی که در نوامبر در راه است.

 نتو

نتو چندین تابستان است که با جدایی از بارسلونا مرتبط بوده اما او همیشه در جای خود باقی مانده است. این دروازه بان برزیلی در آخرین سال قراردادش در نیوکمپ خواهد بود، بنابراین ممکن است سعی کند 12 ماه دیگر ادامه دهد و سپس به صورت رایگان تیم ترک کند.

 اومتیتی

بارسلونا سال‌هاست سعی می‌کند از شر ساموئل اومتیتی ​​خلاص شود، زیرا دستمزد بالای او و در دسترس نبودن او به دلیل مصدومیت به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. این مدافع فرانسوی در ژانویه با تغییر ساختار قراردادش به بارسلونا لطف کرد و این به باشگاه اجازه داد فران تورس را به خدمت بگیرد اما این قرارداد به این معنی بود که او به صورت طولانی‌مدت با باشگاه گره خورده است، البته با دستمزد کمتر.

احتمال ترک اومتیتی ​​موجود است اما بستگی دارد کجا باشد. اگر هیچ تیم بزرگی برای او وارد نشود، احتمال زیادی وجود دارد که او همچنان بازیکن بارسلونا در فصل آینده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز