خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های نقل و انتقالاتی رئال مادرید پس از قهرمانی مجدد اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۱۳۹

خروج مارسلو، ایسکو و بیل تا به اینجا تایید شده است.

به گزارش ایلنا، مارسلو با رئال مادرید خداحافظی کرد، در حالی که گرت بیل و ایسکو نیز به روش خود این کار را انجام دادند. آن‌ها پس از سال‌ها خدمت در این باشگاه که با موفقیت‌ها، جام‌ها و لحظات سخت همراه بود، محبت هواداران لوس بلانکوس را دریافت کردند.

با این حال، انتظار نمی رود که جدایی آنها تنها جدایی برای رئال مادرید در آستانه فصل 2022/23 باشد.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، خوزه آنخل سانچز، مدیر کل و کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم، به زودی برای برنامه‌ریزی ترکیب قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده با یکدیگر ملاقات خواهند کرد.

برای دستیابی به اهداف اصلی به دلیل قیمت بالای آن‌ها عجله ای وجود ندارد اما رئال مادرید می‌خواهد بدون وارد شدن به هیچ جنگ پیشنهادی، ایده روشنی از اهداف خود داشته باشد.

در همین حال، باشگاه‌های فروشنده می‌دانند که رئال مادرید پس از شکست قرارداد برای جذب کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، بودجه زیادی برای خرج کردن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دارد.

نقطه شروع حفظ روحیه سالم و مثبت در رختکن فعلی است. استخدام‌های احتمالی به طور مفصل مورد بررسی قرار می‌گیرند، چه از نظر ورزشی و چه از نظر شخصی، و دیوید آلابا به عنوان نمونه‌ای از آن نشان داده می‌شود. موفقیت و کسب جام در واقع کاستی‌های خاصی را که رئال مادرید سعی خواهد کرد آن‌ها را برطرف کند، نمی پوشاند.

چوآمنی: هدف بزرگ

نپذیرفتن پیشنهاد رئال مادرید‌ از سوی امباپه مسیر رویدادها را تغییر داده و اولین ذینفع بزرگ این تغییر کسی نیست جز اورلین چوآمنی، هافبک موناکو. وضعیت این ملی پوش فرانسوی ساده نیست زیرا موناکو مبلغ 80 میلیون یورو می خواهد، مبلغی که رئال مادرید آن را بیش از حد می داند.

لیورپول، با یورگن کلوپ سرمربی که با هافبک تماس می گیرد و پاری سن ژرمن، با امباپه که با هم تیمی خود در فرانسه تماس گرفته، خواهان جذب این بازیکن 22 ساله هستند که به نظر می رسد بسیار نزدیک به توافق با رئال مادرید است. چوآمنی می‌تواند دومین قراردادی باشد که پس از آنتونیو رودیگر، به صورت آزاد از چلسی به این تیم می پیوندد، تکمیل می شود.  معامله در حال انجام است و عجله ای برای تایید امضا وجود دارد.

 مهاجمانی که در جای خود می مانند

آنچلوتی طبق گفته های خود به مدیران رئال مادرید می خواهد با خرید یک مدافع چپ، چوآمنی و یک مهاجم تیم را تقویت کند.

در مورد خط حمله، کریم بنزما، رودریگو، وینیسیوس جونیور و ادن هازارد در جای خود باقی خواهند ماند. با این حال، انتظار می رود لوکا یوویچ و ماریانو دیاز هر دو باشگاه را ترک کنند. یوویچ مایل است هر پیشنهادی را بپذیرد زیرا می‌داند زمان زیادی برای بازی در لوس بلانکوس نخواهد داشت و می‌تواند در سری آ به پایان برسد و میلان مقصد احتمالی آن باشد.

در مورد مهاجمی که در تابستان به رئال مادرید می‌پیوندد، مدیرانی وجود دارند که اعتقاد ندارند بازیکنی پیدا شود که بتواند با بنزما برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند. بنابراین، لوس بلانکوس به دنبال بازیکنی خواهد بود که بتواند به صورت قرضی به این تیم ملحق شود یا قراردادش در فصل آینده به پایان برسد.  با این حال، آن‌ها صرف هزینه‌های کلان برای یکی از مهاجمان آینده دار را رد کرده اند، زیرا نمی خواهند اتفاقی که با یوویچ رخ داد را تکرار کنند.

 اوسپینا: جایگزین احتمالی برای لونین

در دروازه، به نظر واضح است که آندری لونین می‌خواهد شانس خود را در جای دیگری امتحان کند. همانطور که مارکا گزارش داده، نامزد اصلی برای پر کردن جای خالی، دیوید اوسپینا از ناپولی است، به همراه لوکاس کانیزارس، بازیکن جوان، به عنوان دروازه بان سوم. در همین حال، هر دو پست دفاع راست و دفاع میانی پوشش داده شده و پس از آمدن رودیگر، انتظار می رود خسوس وایخو از باشگاه جدا شود.

 وضعیت آسنسیو و سبایوس

پیچیده‌ترین مسئله‌ای که مدیران رئال مادرید در حال حاضر با آن روبرو هستند، پرداختن به آینده دنی سبایوس و مارکو آسنسیو است. هر دوی آن‌ها قراردادهایی دارند که در سال 2023 به پایان می‌رسد و تحت هیچ شرایطی قصد ندارند بازیکنان را واگذار کنند. رئال مادرید در این مورد کاملا واضح است.

سبایوس و آسنسیو باید اولین کسانی باشند که نظر خود را در مورد آینده بیان کنند، زیرا انتظار نمی‌رود که آن‌ها در فصل آینده عضو تیم شروع کننده باشند. باشگاه معتقد است که تعداد بیش از حد بازیکن بدون زمان بازی زیاد می تواند برای تیم مضر باشد. اگر آن‌ها نقش پشتیبان در رئال مادرید را بپذیرند، می توانند در جای خود باقی بمانند، اما در حال حاضر آنها به ترک نزدیک تر از ماندن هستند.

 یک پشتیبان برای مندی

وقتی صحبت از پست دفاع چپ به میان می آید، فران گارسیا از رایو وایکانو همچنان مورد علاقه برای پیوستن به عنوان جانشین فرلاند مندی است. فارغ التحصیل سابق لافابریکا در اولین سال حضور خود در لیگ برتر نشان داد که حداقل می تواند برای مندی پوشش خوبی باشد. در همین حال، رئال مادرید 50 درصد از حقوق این بازیکن 22 ساله را حفظ کرده است.

انتظار می‌رود بازیکنان آکادمی مانند میگل گوتیرز، آنتونیو بلانکو، سرخیو آریباس و خوانمی لاتاسا به کار خود در سایر باشگاه‌های لالیگا ادامه دهند، جایی که آنها برای بازگشت به رئال مادرید در آینده تجربه کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز