خبرگزاری کار ایران

روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی: منتظر بمب باشیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۶۳۵

آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال اروپا در جریان است و باشگاه‌ها آخرین تلاش‌ها برای جذب بازیکنان مدنظر را انجام می‌دهند.

به گزارش ایلنا، باشگاه‌های لیگ برتری نزدیک به یک میلیارد پوند در یک پنجره نقل و انتقالات پر سر و صدا هزینه کرده‌اند و زمانی که منچستریونایتد با یک قرارداد شوکه کننده برای جذب مجدد کریستیانو رونالدو قبل از موعد مقرر موافقت کرد، یک سطح عالی بود.

به نظر می رسید بازیکن ملی پوش پرتغالی به تیم رقیب یونایتد یعنی منچسترسیتی ملحق می‌شود، اما با چرخش چشمگیر اتفاقات در روز جمعه گذشته، رونالدو پس از جدایی 12 سال پیش متقاعد شد که به اولدترافورد بازگردد.

 در یک پنجره نقل و انتقالاتی چشم نواز، اوله گونار سولسشیر سرانجام قرارداد 73 میلیون پوندی برای جیدون سانچو از بروسیا دورتموند و همچنین 34 میلیون پوند رافائل واران را ثبت کرد.

منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس، ممکن است رونالدو را از دست داده باشد، اما با جذب جک گرالیش از استون ویلا با مبلغ 100 میلیون پوند، رکورد برترین هزینه انگلیس را در جذب یک بازیکن شکست.

باشگاه‌های لیگ برتری تاکنون 962 میلیون پوند برای نقل و انتقالات هزینه کرده اند، به این معنی که برای رسیدن به رقم پنجره تابستانی سال گذشته 1.3 میلیارد پوند بود باید هزینه‌های سنگینی انجام شود.

قهرمان اروپا، چلسی همچنین با روملو لوکاکو مهاجم تیم قهرمان سری آ یعنی اینتر میلان با مبلغ 97.5 میلیون پوند قرارداد امضا کرد که دومین قرارداد بالای این پنجره است. آرسنال حدود 140 میلیون پوند برای تقویت تیم خود هزینه کرده است که شامل 50 میلیون پوند برای بن وایت، مدافع ملی پوش انگلیس ، 30 میلیون پوند برای مارتین اودگارد هافبک رئال مادرید و 24 میلیون پوند برای آرون رامسدیل دروازه بان شفیلد یونایتد است. توپچی‌ها همچنین مبلغ 200 هزار پوند از دستمزد خود در هفته را کم کردند زیرا قرارداد ویلیان، وینگر برزیلی به طور متقابل فسخ شد تا به اولین باشگاه خود یعنی کورینتیانس بپیوندد.

لیورپول بند 36 میلیون پوندی برای مدافع ابراهیما کوناته از لایپزیگ را به راه انداخت، در حالی که استون ویلا پول فروش گرایلیش را برای خریدهای زیرکانه از جمله دنی اینگز، امیلیانو بوئندیا و لئون بیلی هزینه کرد.

پنجره نقل و انتقالات در حال حاضر یک فصل خاطره انگیز بوده است زیرا لیونل مسی با ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن پس از پایان قراردادش در نیوکمپ، کاری غیرقابل تصور انجام داد. این قرارداد به تنهایی می‌توانست پنجره‌ای را برای این تیم فرانسوی به ارمغان آورد، اما آن‌ها همچنین برای جانلوئیجی دوناروما، سرخیو راموس و جورجینیو واینالدوم حرکت‌های چشمگیری انجام دادند.

پنجره نقل و انتقالات چه زمانی به پایان می‌رسد؟

پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر، لیگ فوتبال انگلیس و اسکاتلند روز سه شنبه 31 اگوست ساعت 23:00 به وقت انگلیس بسته می‌شود.

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 دو روز بعد آغاز می‌شود، بنابراین ممکن است خریداران تا هفته بعد که به باشگاه‌های خود باز می گردند با تمام هم تیمی‌های جدید خود ملاقات نکنند.

 در سراسر اروپا چطور؟

پنجره نقل و انتقالات لیگ‌های اصلی اروپا نیز روز سه شنبه(امروز) بسته می‌شود و اسپانیا ساعت 23:00 تعطیل می شود. در آلمان ساعت 17:00 چراغ نقل و انتقالات خاموش می‌شود و در حالی که ایتالیا و فرانسه در 00:00 بسته می‌شوند.

 آیا امروز روز شلوغی خواهد بود؟

یکی از بازیکنانی که نمی‌خواهد حرکت کند، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس است که با انتقال به منچسترسیتی ارتباط زیادی داشت، اما در عوض متعهد شد که در تاتنهام بماند. اما بالاترین و گرانترین معامله ممکن است هنوز در قاره جهان رخ دهد، زیرا رئال مادرید قصد دارد کیلیان امباپه را از پی اس جی پس از پیشنهاد دوم 146 میلیون پوندی، جذب کند.

گفته می شود باشگاه فرانسوی در تلاش است تا در آخرین لحظه تلاش بی نظیری برای جذب ارلینگ برات هالند از دورتموند به عنوان جانشین امباپه را انجام دهد. سال گذشته فقط 12 قرارداد نهایی در لیگ برتر وجود داشت - کمترین تعداد در سال‌های اخیر - بنابراین آیا این بار شاهد معاملات بیشتری خواهیم بود؟

چلسی، مدافع عنوان قهرمانی اروپا ممکن است سه شنبه شلوغ ترین باشگاه لیگ برتر باشد. به نظر می رسد آبی پوشان باید بند آزادسازی 68 میلیون پوندی را بپردازند تا ژول کونده، مدافع میانی فرانسوی از سویا جذب کنند.

مویز کیان، مهاجم اورتون ممکن است جایگزین رونالدو در یوونتوس شود، در حالی که اورتون می‌تواند سالومون راندون، مهاجم سابق نیوکاسل را به صورت قرضی به خدمت بگیرد - و خامی رودریگز، بازیکن تیم ملی کلمبیا، می‌تواند به صورت قرضی به باشگاه سابق پورتو بازگردد.

وستهام همچنان با انتقال دائمی جسی لینگارد، مهاجم منچستریونایتد که فصل گذشته موفق به قرض گرفتن شده بود، ارتباط دارد. لسترسیت در حال مذاکره با لایپزیگ بر سر قرارداد دائمی با آدمولا لکمن است، در حالی که ولورهمپتون علاقه مند به جذب اسون بوتمن از لیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز