خبرگزاری کار ایران

لوکاکو، هری‌کین و رومرو زیر ذره‌بین

برترین شایعات و اخبار امروز نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۱۷۹

شایعات نقل و انتقالات اروپا همچنان پرسروصدا پیگری می‌شود.

به گزارش ایلنا، برترین شایعات، اخبار رسمی و گمانه‌زنی‌ها امروز -3 آگوست- نقل و انتقالات فوتبال اروپا را در ادامه می‌خوانید: 

* لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا: ما روی پروژه تمدید قرارداد لیونل مسی کار می‌کنیم، این هنوز به طور کامل حل نشده است اما به خوبی پیش می‌رود او می‌خواهد بماند.

* فابریتزیو رومانو: تاتنهام تأکید می‌کند که می خواهد هری کین را پس از رد پیشنهاد 100 میلیون پوندی منچستر سیتی یک ماه پیش حفظ کند. هری کین خواستار بازی در لیگ قهرمانان اروپا است، در صورت تغییر موضع تاتنهام، سیتیزن‌ها آماده بازگشایی مجدد مذاکرات خواهد بود.

* رسمی: کایو خورخه با قراردادی دائمی به مبلغ یک و نیم میلیون یورو به اضافه یک و نیم میلیون یورو متغیرات از سانتوس به یوونتوس پیوست. قرارداد کایو خورخه با بیانکونری تا ژوئن 2026 خواهد بود.

* جانلوکا دی مارتزیو: هدف شماره یک یوونتوس برای تقویت خط هافبک مانوئل لوکاتلی است. تا این لحظه هیچکدام از پیشنهاد های یوونتوس، ساسولو را قانع نکرده است.

* رسمی: الدور شومورودوف با قراردادی دائمی به مبلغ 17 نیم میلیون یورو از جنوا به رم پیوست. قرارداد الدور با گرگ‌ها تا ژوئن 2026 خواهد بود.

* اولین پیشنهاد رسمی چلسی برای جذب روملو لوکاکو به اینتر شامل 100 میلیون یورو به اضافه مارکوس آلونسو بود که توسط نراتزوری رد شد. اکنون چلسی می‌خواهد 20 میلیون یورو پیشنهاد را بالا ببرد. نه گفتن اکنون برای نراتزوری سخت خواهد بود. روملو لوکاکو اکنون جوابی نداده است اما ایجنت لوکاکو علاقه این بازیکن را به چلسی ترانسفر کند.

* گرانیت ژاکا در آستانه تمدید قرارداد با آرسنال قرار گرفته بود و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد قرارداد این بازیکن سوئیسی تمدید شده است. قرارداد جدید او 4 ساله است.

* فابریتزیو رومانو: آتالانتا در حال بستن قرارداد مریح دمیرال از یوونتوس است. قرارداد قرضی خواهد بود و بند خرید با مبلغ 30 میلیون یورو وجود دارد.

* جو هارت با قراردادی دائمی از تاتنهام به باشگاه سلتیک می‌پیوندد و هفته‌ای 15 هزار پوند حقوق دریافت می‌کند. تست پزشکی و اعلام رسمی برای این هفته برنامه ریزی شده است. یک هفته پیش مذاکرات پیشرفته تأیید شد و سلتیک هنوز در حال کار روی انتقال بوتا به عنوان مدافع جدید است.

* رادامل فالکائو می‌تواند تابستان امسال گالاتاسرای را ترک کند: دستمزد او، 5 میلیون یورو در سال، بسیار زیاد است. براگای پرتغال به او علاقه مند است، اما مشکل مشابهی با گالا دارد. همچنین از عربستان سعودی، قطر و امارات متحده عربی بسیاری از باشگاه‌ها به او علاقه نشان داده و اطلاعاتی را درباره او درخواست کرده‌اند.

* کریستیان رومرو به تاتنهام پیوست. آتالانتا پیشنهاد رسمی اسپرز را برای 50 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو قبول کرد. بارسا هرگز در این رقابت شرکت نکرده است.

* لیورپول قرارداد فابینیو را تا 30 ژوئن 2026  تمدید کرد. تمدید قرارداد بعدی، قرارداد آلیسون بکر است.

* کریس ویتلی خبرنگار فوتبال لندن:  آرسنال برای جذب جیمز مدیسون، پول نقد به اضافه یک بازیکن را به لستر پیشنهاد داده است. مذاکرات مثل یک بازی شطرنج، بسیار کند پیش می‌رود هر چند مدیسون برای انتقال به جمع توپچی‌ها مشتاق است.

* فابریتزیو رومانو: رحیم استرلینگ هیچ بخشی از معاوضه بین منچسترسیتی و تاتنهام نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز