خبرگزاری کار ایران

اوج هیجان در فوتبال جهان: رونالدو به رئال برمی‌گردد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۱۸۲

سرمربی رئال مادرید خواستار ادامه همکاری با کریستیانو رونالدو است.

به گزارش ایلنا، بعد از انتقال لیونل مسی و سرخیو راموس به پاری سن ژرمن، اکنون شایعات درمورد آینده کریستیانو رونالدو به موضوع داغ و اصلی فوتبال اروپا تبدیل شده است. ستاره تیم یوونتوس در لیست بازیکنان مورد علاقه رئال مادرید حضور دارد.

شب گذشته ادو آگیره، خبرنگار برنامه تلویزیونی الچرینگیتو و دوست صمیمی کریستیانو در اسپانیا تایید کرد که باشگاه رئال‌مادرید برای جذب رونالدو برنامه دارد. آگیره اعلام کرد که کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال خواهام بازگشت رونالدو به برنابئو است.

به گفته این خبرنگار آنچلوتی این موضوع را با باشگاه در میان گذاشته و در همین راستا گفتگوهایی هم با اطرافیان این بازیکن صورت گرفته است که نشان می‌دهد چه اندازه این سرمربی برای تقویت تیمش روی این بازیکن حساب کردن و خواهان بازگشت او به لالیگاست.

نشریه مارکا در همین مورد مدعی شد نه تنها کارلتو بلکه بخش زیادی از رختکن از این انتقال استقبال می‌کنند. با این حال رئال روی امباپه تمرکز دارد. از سویی پرز این انتقال را قبلا تکذیب کرده بود. با این حال باید دید در ۱۴ روز آخر نقل و انتقالات چه اتفاقی رخ می‌دهد. 

گزارش شده که پاری سن ژرمن سعی می‌کند کریستیانو رونالدو را در تابستان آینده به لوشامپیونه منتقل کند و او را با لیونل مسی همبازی کند. در همین حال، الچرینگیتو گزارش داده که کیلیان امباپه خواستار ملاقات با ناصر الخلیفی برای گفتگو در مورد آینده خود خواهد بود.

جوزپ پدرول نیز در برنامه الچرینگیتو تایید کرد: «کیلیان امباپه تابستان امسال به رئال مادرید می‌پیوندد. این چیزی است که من به آن اعتقاد دارم. کریستیانو رونالدو پلن B رئال است. اگر رئال مادرید نتواند امباپه را جذب کند، رونالدو را انتخاب می‌کند.»

فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا در مورد وضعیت کریستیانو رونالدو می‌گوید که او پیشنهادی رسمی برای جدایی از یوونتوس ندارد. به گفته رومانو، یوونتوس همیشه اعلام کرده که هیچ پیشنهادی دریافت نکرده است. پی اس جی علاقه ای به جذب رونالدو ندارد و آنها قصد دارند امباپه را حفظ کنند. هیچ علاقه ای از طرف منچسترسیتی وجود ندارد؛ آنها اکنون روی معامله هری کین متمرکز شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز