خبرگزاری کار ایران

تمایل زیدان و بنرما به بازگشت کریستیانو رونالدو

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۳۶۳

سرمربی و کاپیتان رئال مادرید به بازگشت کریستیانو رونالدو واکنش نشان دادند.

به گزارش ایلنا، از هفته گذشته به دنبال ناکامی تیم یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به همراه کریستیانو رونالدو، شایعات پیرامون بازگشت این بازیکن مطرح پرتغالی به رئال مادرید در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شد.

زین الدین زیدان امروز در نشست خبری پیش از دیدار برابر آتالانتا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درباره احتمال بازگشت رونالدو به مادرید اظهار داشت: "بله ممکن است، ما کریستیانو را می‌شناسیم و همه کارهایی را که اینجا انجام داده است را می‌دانیم. اما اکنون او بازیکن یوونتوس است و ما باید به این احترام بگذاریم. حالا، ببینیم آینده چه خواهد شد. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که با او همکاری کردم و او بسیار چشمگیر است. در حال حاضر ، او به یوونتوس کمک می‌کند."

همینطور، کریم بنزما، مهاجم و کاپیتان رئال مادرید که به همراه زیدان در نشست خبری حضور پیدا کرده بود درباره این احتمال گفت:"من رییس یا سرمربی نیستم و چیزی نمی‌دانم. برگشتن او می‌تواند خوب باشد اما نمی‌دانم که او دوست دارد یونتوس را ترک کند یا نه. ‌همراه کریستیانو کارهای زیادی در این‌جا انجام دادیم اما سه سال از آن زمان گذشته است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز