خبرگزاری کار ایران

خشم لواندوفسکی از مدیران بایرن مونیخ

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۰۰۶

رابرت لواندوفسکی به فشار بر بایرن مونیخ ادامه می‌دهد تا در تابستان امسال از قهرمانی بوندس لیگا جدا شود.

به گزارش ایلنا، ملی پوش لهستانی قبلاً اعتراف کرده است که احساس می کند دوران حضورش در باشگاه به پایان رسیده، مایل به تمدید قرارداد نیست و می خواهد به بارسلونا بپیوندد.

بایرن همچنان اصرار دارد که مهاجم باید قراردادش را که در سال 2023 به پایان می‌رسد، تمدید کند اما لواندوفسکی واقعاً علاقه‌ای به این کار ندارد.

از مهاجم در مورد شایعات انتقال به بارسلونا پرسیده شد و گفت که قبل از اینکه بار دیگر به بایرن فکر کند، پیشنهاد دیگری را در نظر نمی گیرد.

لواندوفسکی گفت: «من [می‌خواهم] دور شوم زیرا می‌خواهم احساسات بیشتری در زندگی‌ام داشته باشم. در بایرن تمایل کافی برای گوش دادن به من و نیازهایم وجود نداشت. چیزی در من ناگهان ناپدید شد و ما نمی توانیم بر آن غلبه کنیم.  حتی اگر می خواهید حرفه ای باشید.  این به سادگی بیش از حد است.

 من فکر می کنم ما در یک جهت پیش نمی رویم. دوستانی را که هشت سال است می شناسم ترک می کنم. دوستانی که هر روز دیده ام و با آنها وقت گذرانده ام. این‌ها دوستی های واقعی هستند.

اگر سال‌ها در باشگاه هستید، اگر همیشه آماده، در دسترس بوده‌اید، با وجود مصدومیت و درد، باید بهترین راه‌حل را برای هر دو طرف پیدا کنید. ما نباید به دنبال تصمیم تک نفره باشیم. منطقی نیست، نه بعد از این مدت. پس از سفری با این همه غنائم و آمادگی یا حمایت، وفاداری و احترام من باید مهمتر از تجارت باشد.

من همیشه آماده بودم، هشت سال زیبا را اینجا گذراندم، با افراد فوق العاده ای آشنا شدم و می‌خواهم این چیزها در خاطراتم بماند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز