خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

مشکلی برای جوجه ریزی در مرغداری‌های قزوین وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۴۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: شرکت پشتیبانی امور دام به نمایندگی از دولت مرغ مازاد تولید مرغداران را به قیمت مصوب خریداری خواهد کرد و جای هیچ گونه نگرانی برای جوجه ریزی و مازاد تولید وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی در جلسه بررسی روند جوجه ریزی نیمچه گوشتی واحدهای طیور استان گفت: تامین نهاده مورد نیاز برای ادامه جوجه ریزی در دست پیگیری است و نهاده‌های مربوط به جوجه ریزی ماه‌های قبل مرغداران نیز در حال تامین و ارسال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: لازم است نهاده‌های دامی تامین شده برای واحدهای دام و طیور استان از کیفیت بالایی برخوردار باشد و شرکت پشتیبانی در ارسال نهاده با کیفیت و به موقع اقدام کند.

وی عنوان کرد: تسهیلات خرید نهاده مورد نیاز مرغداران و دامداران در سامانه بازارگاه پیگیری شود تا تولید کننده‌ای برای تامین نقدینگی دچار مشکل نشود، همچنین در خصوص تامین ۲۰ درصد از نهاده مورد نیاز جوجه ریزی با صدور مجوز جوجه ریزی پیگیری خواهد شد.

افلاطونی تاکید کرد: دولت در حال جایگزینی کالابرگ به جای پرداخت نقدی یارانه با هدف افزایش مصرف پروتئین حیوانی و کمک به تولید کنندگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز