خبرگزاری کار ایران

شماره جدید ماهنامه آرمان هنر منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۸۱۴

نهمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» با مطالب متنوعی درباره سینما، تئاتر، تلویزیون و کتاب روی پیشخوان مطبوعات رفت.

به گزارش ایلنا، جلد این شماره آرمان هنر به گفتگوی تفصیلی با مصطفی رزاق کریمی مستندساز اختصاص پیدا کرده که این روزها مجموعه مستند ده قسمتی «چونان سرو» ویژه پاسداشت مفاخر فرهنگی ایران به تهیه‌کنندگی او از قاب شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

رزاق کریمی در این گپ و گفت به آسیب‌شناسی کیفیت پژوهش در مستندهای ایرانی همچنین بررسی اهمیت و ضرورت پرورش کارگردانان جوان در عرصه سینمای مستند کشور پرداخته است.

در پرونده نقد فیلم «آرمان هنر» این عناوین منتشر شده‌اند: بررسی دو دوره مهم کارنامه فیلمسازی داریوش مهرجویی به قلم پویان عسگری، نقدی بر «لامینور» داریوش مهرجویی، درباره «مجبوریم» رضا درمیشیان و نگاهی به فیلم «۹ گلوله».

در بخش نقد فیلمنامه این ماهنامه نیز قسمت سوم مطالعه تطبیقی داستان‌های «ادگار آلن پو» و فیلمنامه آثار «راجر کورمن» با عنوان «پایان‌بندی تکان دهنده داستان» پیش روی مخاطبین قرار گرفته است.

پژوهش علمی و کاربردی؛ مهمترین مقدمه «مستندسازی»، ضرورت اطمینان به روان درمانگر، روایت حذف یک سلبریتی باسواد، کتاب را مثل حرفه‌ای‌ها انتخاب کنیم، اوضاع نامطلوب طراحی لباس در سینما و تئاتر، معرفی سلسله انتشارات «چتر دانش» و «زبان عریان تئاتر» عناوین دیگر مطالبی است که در نهمین شماره «آرمان هنر» منتشر شده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشریه را از کیوسک‌های مطبوعاتی خیابان انقلاب از تقاطع خیابان قدس تا میدان انقلاب تهیه کنند.

همچنین نسخه الکترونیکی رایگان این ماهنامه در اپلیکیش‌های «طاقچه» و «جار» در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

«آرمان هنر» به مدیر مسئولی «سیده‌الهام کاظمی» و سردبیری «صدرا صدوقی» در ۳۲ صفحه وزیری با قیمت ۱۵هزار تومان منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز