خبرگزاری کار ایران

ماهنامه «آرمان هنر» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۰۴

دومین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری آرمان هنر منتشر شد.

به گزارش ایلنا، دومین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» در مهرماه ۱۴۰۰ منتشر شد. 

جلد دومین شماره این ماهنامه به گفتگوی تفصیلی با منوچهر اکبرلو، مدرس نویسندگی و پژوهشگر سینما و تئاتر اختصاص پیدا کرده که در آن «اکبرلو» به آسیب‌شناسی عرصه نویسندگی و تحلیل سبک‌های نویسندگی در ایران پرداخته است. 

در پرونده نقد فیلم این شماره از آرمان هنر، فیلم «خام» اثر «جولیا دو کورنو» و سریال «میر» ساخته «ایست تاون» به قلم پویان عسگری منتقد پرکار سینما به بوته نقد گذاشته شده است. همچنین سریال‌های «زخمی کاری» اثر محمدحسن مهدویان و «میدان سرخ» ساخته ابراهیم ابراهیمیان نیز نقد و بررسی شده‌اند. 

در بخش دیگری از پرونده نقد فیلم دومین شماره آرمان هنر نیز، پیام رنجبران درباب مطالعه تطبیقی رمان و فیلمنامه «اخبار جهان» یادداشت تحقیقی را به رشته تحریر درآورده است. 

آسیب‌شناسی آنچه که این روزها در اینستاگرام می‌گذرد، نکاتی درباره اهمیت «هیچنامه ها»، نگاهی دوباره به کتاب «مسخ» کافکا، توصیه‌هایی به نویسندگان جوان به بهانه جشنواره خاتم و معرفی چند اثر مهم در حوزه علوم انسانی که از سوی انتشارات چتر دانش روانه بازار نشر شده؛ دیگر عناوینی‌اند که در دومین شماره این ماهنامه فرهنگی و هنری، یادداشت‌ها و گفتارهایی درباره آن‌ها منتشر شده اند. 

«آرمان هنر» به مدیرمسئولی «سیده الهام کاظمی» و سردبیری «صدرا صدوقی» با قیمت ۱۵ هزار تومان منتشر می‌شود. 

علاقمندان می‌توانند این نشریه را از کیوسک‌های مطبوعاتی خیابان انقلاب از تقاطع خیابان قدس تا میدان انقلاب تهیه نمایند. همچنین نسخه الکترنیکی رایگان این ماهنامه نیز در اپلیکیش‌های «طاقچه» و «جار» در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز