خبرگزاری کار ایران

«آرمان هنر» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۹۵۱

شماره جدید ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» با آثار و گفتارهای مختلفی در حوزه سینما، ادبیات و کتاب منتشر شد.

به گزارش ایلنا، ششمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» با آثار و گفتارهای مختلفی در حوزه سینما، ادبیات و کتاب منتشر شد. 

جلد این ماهنامه به گفت‌وگو با «امیر اسماعیل آذر» استاد زبان و ادبیات فارسی و مجری و کارشناس برنامه تلویزیونی «مشاعره» اختصاص پیدا کرده که در قالب آن موضوع مهم و مغفول رابطه «ادبیات» و «سینما» مورد بررسی و مداقه قرار گرفته است. 

همچنین در پرونده نقد فیلم «آرمان هنر»، چهار فیلم جشنواره فجر ۱۴۰۰؛ «موقعیت مهدی» اثر هادی حجازی فر، «برف آخر» ساخته امیرحسین عسگری، «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و «ملاقات خصوصی» اثر امید شمس به بوته نقد گذاشته شده‌اند. 

در این شماره و در بخش «نقد فیلمنامه» نیز بخش پایانی مطالعه تطبیقی رمان و فیلمنامه «بینوایان» با عنوان: «شرح وضعیت بشر امروز»، به قلم پیام رنجبران نویسنده و منتقد، منتشر شده است. 

جشنواره پر حاشیه چهلم، رابطه سلامت روان با سلامت جسم، تک‌نگاری درباره «قمار باز» اثر داستایفسکی، پنج نکته درباره چهلمین جشنواره فیلم فجر، اهمیت حضور نهادهای صنفی در روند اخذ آراء مردمی جشنواره فجر، یادی از «سعید تشکری» به قلم مهدی شجاعی، سینما و سرمایه‌های مشکوک – بخش پایانی، نمایشگاهی از ویدئو آرت‌های هنرمندان جوان، رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی، معرفی سلسله انتشارات «چتر دانش» و نگاهی به کتاب‌های جدید انتشارات «گیلگمش» و «سولار» با عنوان‌های «درآمدی بر مطالعات سینمایی؛ صفر تا صد فیلم به زبان ساده» و «لب خوانی رویاهای جهان»، دیگر عناوین منتشر شده در ششمین شماره ماهنامه «آرمان هنر» اند. 

علاقمندان می‌توانند این نشریه را از کیوسک‌های مطبوعاتی خیابان انقلاب از تقاطع خیابان قدس تا میدان انقلاب تهیه نمایند. همچنین نسخه الکترونیکی رایگان این ماهنامه نیز در اپلیکیش‌های «طاقچه» و «جار» در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. 

«آرمان هنر» به مدیر مسئولی «سیده‌الهام کاظمی» و سردبیری «صدرا صدوقی» در ۳۲ صفحه وزیری با قیمت ۱۵هزار تومان منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز