خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آغاز ثبت نام هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۶۹۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به آغاز جشنواره تعاونی های برتر استان از اول خردادماه جاری گفت: این طرح تا ۲۰ خرداد ادامه دارد و مدیران این تعاونی ها می توانند در سامانه مربوطه ثبت نام کنند.

علی دهقانی در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: هفدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی‌های برتر بصورت استان و کشوری با هدف ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی، معرفی نخبه‌های بخش تعاون و همچنین معرفی الگوهای برتر تعاونی  همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تعاونگران استان می‌توانند از امروز تا ۲۰ خرداد همزمان با سراسر کشور با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون‌به‌نشانیwww.taavoni.mcls.gov.ir‌ اطلاعات کامل تعاونی خود شامل بخش‌های رتبه‌بندی و بخش جشنواره شامل فرم‌های شاخص‌های کیفی را ثبت یا بهمگام سازی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: حضور در جشنواره‌های علمی، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، دریافت لوح و نشان از مقامات استانی و کشوری، دریافت گواهی‌های استاندارد کشوری و بین المللی و گواهی ثبت اختراع از جمله موارد برتری تعاونی ها محسوب می‌شود.

دهقان به حوزه‌های مختلف اقتصادی شرکت‌های تعاونی که تمایل به ثبت نام در این جشنواره را دارند اشاره کرد و گفت: گرایش‌های این دوره از جشنواره دامپروری, زراعت, کشاورزی, صنایع غذایی, نساجی و پوشاک, صنعتی, معدنی,تامین نیاز تولیدکنندگان, فرش دستباف, حمل و نقل دریایی, تامین نیاز مصرف کنندگان, مرزنشینان, اعتبار, مسکن, عمرانی, تامین نیاز صنوف توزیعی, صنایع‌دستی, اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی است.

وی افزود: جشنواره تعاونی های برتر، هرساله با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی های بخش تعاون به جامعه، تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره گیری از سایر تعاونگران در فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در سطح کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی یادآور شد : جشنواره تعاونی های برتر و تجلیل از تعاونگران نمونه استانی و ملی در هفته تعاون (شهرویور ماه ) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز