خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز گلستان خبرداد؛

برخورد سریع و قاطع با اخلال کنندگان در حوزه آرد و نان/ ابطال مجوز نانوایان متخلف

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۵۷

دادستان مرکز استان گلستان گفت: همه فعالانه حوزه آرد و نان باید کمک کنند یارانه آرد به دست مردم برسد و بااخلال کنندگان در حوزه آرد ونان برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش ایلنای گلستان، محمود اسپانلو با بیان این که متولیان حوزه آرد و نان را امانتدار می‌دانیم افزود:  در دستگاه قضایی برنمی تابیم فردی که امانتدار مردم در این حوزه است خیانت کند و اگر کسی بی رحمانه در این حوزه اخلال ایجاد کنند ما نیز بی رحمانه با آنان برخورد می‌کنیم.

دادستان اسپانلو خطاب به اتحادیه خبازان و فعالان شبکه توزیع آرد دولتی گفت: شما به عنوان متولیان و فعالان این حوزه بهتر از همه می توانید بگویید آردهای دولتی کجا می رود و یا علت شلوغی نانوایی ها چیست، بنابر  باید خودتان ورود کنید و راه های نفوذ را ببندید  و هر جا نتوانستید به دادستان ها اعلام کنید تا ما برخورد کنیم.

دادستان مرکز استان تاکید کرد:  هر چند وظیفه برخورد با متخلفان در حوزه آرد و نان با تعزیرات است اما در شرایط حساس کنونی باید تک تک پرونده های این حوزه ابتدا به دادسرا ارجاع شود.

وی افزود: اگر بررسی‌ها نشان داد تخلف انجام‌شده  از مصادیق اخلال در بازار است با متخلفان برخورد می کنیم و مجازات سنگینی در انتظار  مجرمان خواهد بود و همین جا قاطعانه اعلام می کنیم این تهدید نیست و برخورد عملی می‌کنیم.

دادستان مرکز استان گفت: اگر کوتاهی در  نظارت‌ها سبب عرضه خارج از شبکه آرد و شلوغی نانوایی ها شود با ناظران هم بدون اغماض  و بی درنگ برخورد می کنیم.

دادستان اسپانلو افزود:  ضابطین دادگستری و دستگاه‌های متولی مکلفند نسبت به افزایش نظارت‌ها بر حوزه آرد و نان و شناسایی متخلفین و گزارش به موقع به دادسرا اقدام کنند.

دادستان مرکز استان تاکید کرد:  اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی که سبب کمبود یا انحصار شود در وضعیت فعلی مصداق اخلال در نظام اقتصادی است.

اسپانلو گفت: مجوز نانوایانی هم که آرد دولتی را در بازار بفروشند، بدون درنگ باطل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز