خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز استان:

جلوگیری از بازماندن از تحصیل کودکان یک روستا با پیگیری دادستانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۹۷۲

دادستان مرکز استان گفت: با پیگیری دادستانی؛ دسترسی دانش آموزان روستای خیرات گرگان به شبکه شاد فراهم شد.

به گزارش ایلنای گلستان، محمود اسپانلو اظهارکرد: اهالی روستای خیرات گرگان ۱۰ روز پیش با مراجعه به دادستانی از مشکل نبود زیرساخت های دسترسی به اینترنت برای دانش آموزان این روستا گفتند و از دستگاه قضایی برای حل این مشکل کمک خواستند.

وی افزود:  در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه در نامه به مخابرات منطقه گلستان ۱۰ روز فرصت دادیم  تا برای رفع مشکل پوشش اینترنت این روستا اقدام کند.

وی گفت: پس از گذشت مهلت تعیین شده امروز مخابرات استان اعلام کرد شبکه اینترنت این روستا به صورت اضطراری، راه اندازی شد.

دادستان اسپانلو تصریح کرد: با برقراری اینترنت، از این پس دانش آموزان این روستا از طریق شبکه شاد در کلاس های غیرحضوری شرکت می کنند و از  تحصیل و آموزش باز نمی مانند.

دادستان مرکز استان گفت: تامین امکانات لازم برای برخورداری از آموزش، جزو حقوق اساسی و اولیه مردم است و مسئولان مربوط، مکلفند امکانات مورد نیاز برای آموزش کودکان را تامین کنند.

محمود اسپانلو افزود: مشکل دسترسی به اینترنت در روزهایی که به علت کرونا آموزش غیرحضوریست  ، سبب بازماندن کودکان از تحصیل می شود .

چند هفته پیش هم با ورود  دادستان مرکز استان ، مشکل 15 ساله برق مدرسه روستای توحید 2 گنبدکاووس رفع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز