خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

هیچ گونه نگرانی در خصوص تامین کالاهای اساسی نداریم/ بازار موادغذایی در روزهای آینده متعادل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۳۳۳

استاندار تهران گفت: هیچ گونه نگرانی در خصوص تامین کالاهای اساسی نداریم و در روزهای آتی شاهد تعادل نسبی در بازار مواد غذایی خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، محسن منصوری عصر جمعه در جریان بازدید از مجتمع انبارهای کالاهای اساسی و سیلوی ۱۲۰ هزار تنی شهید مدرس شرکت بازرگانی دولتی ایران در رباط کریم، که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و فرماندار رباط کریم همراه بود با اشاره به تامین کالاهای اساسی اظهار داشت: در موضوع ذخیره و موجودی کالا در سطح کشور هیچ گونه مشکلی نداریم و در روزهای آینده بیش از نیاز مصرفی مردم، کالای اساسی توزیع می شود.

وی با اشاره به لزوم رفع مشکلات موجود در مسیر توزیع افزود: مشکلات توزیع را با دقت زیر نظر داریم و در روزهای آینده شاهد اشباع بازار خواهیم. در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت آثار آزادسازی قیمت ها به نفع مردم کشور است و در این مسیر همواره از همراهی و صبوری مردم تشکر و قدردانی می کنیم چراکه مردم همواره جلوتر از دولت پای کار هستند.

استاندار تهران عنوان کرد: مجموعه سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی موظف شدند، نظارت بر بازار را به عنوان یک اولویت جدی دنبال کنند و با جدیت با عوامل گرانفروشی و احتکار و هر گونه سوء استفاده برخورد کنند چرا که منافع مردم خط قرمز حاکمیت و دولت هستند.  

بنابراعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، منصوری با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور، موفقیت در این طرح را از وظایف مسئولان برشمرد و گفت: مشکلات ایجاد شده در بازار گذرا است و ذخیره استراتژیک در کشور داریم؛ همچنین در روزهای آینده بیش از نیاز مصرفی مرغ توزیع خواهد شد و شاهد خلوت شدن صف های نانوایی و تعادل نسبی بازار خواهیم بود. کمبود ماکارونی نیز تقریباً حل شده و ظرف ۴۸ ساعت آینده بازار روغن هم به تعادل می رسد. 

 استاندار تهران با بیان اینکه ما با مردم صادقانه صحبت می کنیم، تاکید کرد: اگر کوچکترین کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود داشته باشد با مردم مطرح کرده و تقاضای کمک از مردم می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز