خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار تهران بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۴۰۲

استاندار تهران بر لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ در سفر یک روزه حجت الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و محسن منصوری استاندار تهران به شهرستان فیروزکوه، مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران این شهرستان و همچنین مرکز سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه با حضور علیرضا زالی رئیس دانشگاه شهید بهشتی، رسولی نژاد نماینده شهرستان فیروزکوه و دیگر مسئولان افتتاح شد. در ادامه نیز بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی و بخش ارجمند از دیگر برنامه‌های امروز مسئولان در سفر به این شهرستان بود.

منصوری در آیین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران با اشاره به اهمیت این پروژه اظهار داشت: این پروژه علی رغم تاخیر چند ساله، با اقدام جهادی در هفته پاسداشت مقام کارگر به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: سیاست کلان دولت احترام به قشر کارگر است و اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر وزارتخانه‌های اقتصادی نیز معطوف به حمایت از این قشر می‌باشد.

منصوری سپس با اشاره به لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام گفت: پروژه نیمه تمام در کشور زیاد است و اتمام پروژه‌های نیمه تمام باید در اولویت قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: استان تهران در کنار تصویر برخوردار و ظرفیت‌های متعدد، محرومیت‌های زیادی دارد و شهرستان فیروزکوه به سبب بعد مسافت نسبت به تهران جزو شهرستان‌هایی است که از کمبود امکانات رنج می‌برد.

استاندار تهران عنوان کرد: سیاست دولت انتقال امکانات، منابع و ظرفیت‌ها از تهران به مناطق محروم است؛ در همین راستا تقاضا داریم اگر مجموعه وزارت کار به دنبال اقدام جهادی در استان تهران است چند شهرستان باید به صورت ویژه دیده شود که در صدر آن‌ها شهرستان فیروزکوه است.

منصوری با بیان اینکه امید است این سالن ورزشی به مرکز تربیت، رشد و فعالیت جوانان تراز انقلاب اسلامی تیدیل شود، تصریح کرد: در قالب سفرهای شهرستانی که پیش از این به شهرستان فیروزکوه داشتم مصوبات مختلفی در نظر گرفته شد که صد درصد مصوبات انجام شده و در قالب‌های مختلف نیز کمک می‌کنیم تا پیشرفت این شهرستان تسریع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز