خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران خبر داد:

تخصیص ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ساخت و تجهیز مدارس استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۲۹۴

استاندار تهران از تخصیص ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت ساخت و تجهیز مدارس استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران به ریاست محسن منصوری استاندار تهران و با حضور سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

منصوری در این جلسه با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: برنامه‌های هفته معلم با اولویت فضاسازی شهری و بهره گیری از فضای رسانه‌ای پیگیری شود.

وی با اشاره به لزوم مولدسازی دارایی‌های آموزش و پرورش افزود: در صورتی که از محل مولدسازی یا فروش اموال آموزش و پرورش نقدینگی در استان ایجاد شود بایستی در خود استان هزینه شده و صرف امور سرمایه‌ای شود.

استاندار تهران عنوان کرد: در مورد تامین خدمات ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی نیز مقرر شد که شهرداران استان تهران نهایت مساعدت و همکاری را در این زمینه داشته باشند.

منصوری با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در استان تهران گفت: مقرر شده تا از محل سفر ریاست جمهوری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به موضوع ساخت و تجهیز مدارس استان اختصاص پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز