خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار تهران به مناسبت روز کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۶۱۵

استاندار تهران در پیامی روز کارگر را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در پیامی ۱۱ اردیبهشت روز کارگر را تبریک گفت؛ متن پیام به این شرح است:

کُلُّ ذِی صِنَاعَةٍ مُضْطَرٌّ إِلَی ثَلَاثِ خِصَالٍ یَجْتَلِبُ بِهَا الْمَکْسَبَ وَ هُوَ أَنْ یَکُونَ حَاذِقاً بِعَمَلِهِ مُؤَدِّیاً لِلْأَمَانَةِ فِیهِ مُسْتَمِیلًا لِمَنِ اسْتَعْمَلَهُ

هر اهل فنی برای موفقیت در کسب و کار خود به سه مطلب نیازمند است: تخصص و باهوشی در فن و حرفه مورد نظر؛ امین باشد و در کار و مال مردم، امانت و درستی را حفظ کند. با کارفرما و صاحب کار، خوش برخورد و خوش قلب باشد. امام جعفر صادق (ع)

توسعه و پیشرفت هر جامعه نیازمند تلاش‌های خستگی ناپذیر اقشار مختلف آن جامعه در ابعاد مختلف است؛ در جامعه ما مردان و زنان کارگر سرمایه‌های انسانی از جنس تلاش و خدمت به همنوعان به منظور ایجاد رفاه و فراهم کردن امکانات زندگی هستند.

کارگران از شریف‌ترین طبقه اجتماع هستند زیرا چرخش دست و بازوی آن‌ها باعث چرخش چرخه‌های زندگی جامعه و امتداد رگه‌های حیات در مجاری هستی است. فرهنگ کار و کارگر، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که رسول اکرم (ص) در روند زندگی انسان‌ها بر دستان توانمندشان بوسه زده است.

نگاه ویژه انقلاب اسلامی به کارگران و جایگاه کار و کارگر برگرفته از آموزه‌های اسلامی است که همه جا بر حفظ کرامت انسانی تاکید شده و حاصل این نگاه در خودباوری جامعه کارگری تبلور یافته که دستاوردهای ارزشمندی در ارتقای جایگاه تولید و اقتصاد کشور داشته و نتایجی همچون به شکست کشاندن جنگ اقتصادی دشمنان را به بار آورده است.

بدون شک بهبود فضای کسب و کار، سرمایه گذاری، اشتغال و رفاه اجتماعی در گرو مشارکت همه دستگاه ها، سازمان ها، نهادهای مسئول کارفرمایان و افراد کارآفرینی است تا با مسئولیت‌پذیری اجتماعی و حمایت همه جانبه از کار و کارگر رونق تولید را بیش از پیش شاهد باشیم.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در این ماه ضیافت‌الله، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به خصوص شهدای کارگر، و ارج نهادن به زحمات تمامی مجاهدان کارزار تلاش و سازندگی، فرارسیدن روز جهانی کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش، به ویژه کارگران عزیز و پرتلاش استان تهران تبریک عرض نموده و امیدوارم در سال «تولید؛ دانش بنیان اشتغال آفرین» با همت ستودنی تلاش‌گران این عرصه، شاهد افزایش بهره‌وری در تولید و اعتلای عمران و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز