خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۴۳۸

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به جامعه بزرگ کارگری کشور به ویژه کارگران شریف و زحمتکش گروه خودروسازی سایپا تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت سایپا ، در پیام محمدعلی تیموری؛ مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا آمده است:

 یازدهم اردیبهشت ماه؛ روز جهانی کار و کارگر را به کارگران خدوم و زحمتکش ایران اسلامی به ویژه جامعه بزرگ کارگری گروه خودروسازی سایپا، تبریک عرض می کنم؛ بدون تردید، نقش مهم و تاثیرگذار کارگران گروه خودروسازی سایپا در پیشبرد اهداف و توسعه صنعت خودرو کشور بی بدیل و انکارناپذیر است.

از این رو امیدوارم در سالی که به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام گذاری شده است، کارگران این مجموعه هم راستا با شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، تلاش مضاعف داشته باشند تا بتوان در مسیر رشد و تعالی صنعت خودرو گام های محکم تر و اساسی تر برداشت.

گروه خودروسازی سایپا، با برخورداری از کارگران دلسوز و متعهد، تلاش می کند که نقش خود را در کمک به اقتصاد ملی و ایجاد اشتغال به نحو مطلوب ایفا کند. بدین جهت در سایه همراهی، همدلی و مشارکت بین کلیه بخش های گروه خودروسازی سایپا،  مجموعه های تابعه، زنجیره تولید و خدمات پس از فروش می توان در راستای تحقق اهداف ترسیم شده، حرکت کرد.

رجاء واثق دارم که با روحیه جهادی در فرهنگ جامعه کارگری کشور، دستاوردهای ارزشمند و غرور آفرینی حاصل و صنعت خودرو کشور که سال ها مورد شدیدترین تحریم ها واقع شده است، سربلند شود و رضایت کامل مردم از خودرو ایرانی به دست آید.

ضمن تبریک مجدد روز جهانی کاروکارگر، از درگاه خداوند متعال، برای همه کارگران عزیز کشورمان سلامتی و موفقیت روزافزون مسالت می کنم.

محمد علی تیموری

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز