خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی در شرکت نخ تایر صبای زنجان صورت گرفت؛

افتتاح خط تولید پارچه کیسه هوا(ایربگ) و کلنگ زنی پروژه تولید استیل کورد در کارخانه نخ تایر زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۳۸۹

امروز طی مراسمی خط تولید پارچه کیسه هوا(ایربگ) افتتاح شد و کلنگ پروژه تولید استیل کورد(توسعه صنایع لاستیک) در کارخانه نخ تایر زنجان به زمین خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسین صنعان ، مدیرعامل شرکت نخ تایر زنجان در مراسم افتتاح خط تولید پارچه کیسه هوا(ایربگ) در کارخانه نخ تایر زنجان اظهار کرد: این شرکت فعل خواستن را در زمان تحریم بر طبق فرمابشات رهبری جامع عمل پوشاند.

صنعان با اشاره به اینکه گام های خوبی در راستای اعتلای کشور در این کارخانه برداشته شده است، گفت: این کارخانه در دهه های گذشته زیان انباشته داشت و در آستانه تعطیلی بود ولی با همراهی کارگران و مهندسان زیر ساخت های این مجموعه بازسازی شد .

وی ادامه داد: این شرکت در سال 80 با ایجاد کمیته های تخصصی، ضایعات شرکت را از 20 درصد به 2 درصد رساند و با ایجاد کارگاه های کوچک و بهره گیری از نیروهای بومی علیرغم تحریم در ورود قطعات و تجهیزات، تعطیل نشد و در حال حاضر یکی از مجموعه های پربازده مجموعه شستا محسوب می شود.

این مسئول افزود: ساخت قطعات و تعمیرات به همت نیروهای کارخانه در خود شرکت فعال است، زیان انباشته شرکت در حال حاضر به صفر رسیده است و امروز در صنعت لاستیک و بالادست بیشترین سود خالص را داریم و  نتیجه اعتماد سهامداران را با سوددهی جبران کردیم.

صنعان با اشاره به اینکه با ساخت کارخانه پلیمر مهندسی، ضایعات کارخانه به صفر رسیده است، گفت: با تشکیل واحد تحقیقات در تسمه سازی نیز به خودکفایی رسیده ایم.

وی با اشاره به اینکه تکنولوژی ساخت پارچه کیسه هوا در زمانی که هیچ کشوری حاضر به فروش این تکنولوژی نبود توسط متخصصان داخلی در کارخانه کسب شد، گفت:  پروژه ایربگ 33 میلیون یورو هزینه داشت  که با ساخت و طراحی قطعات آن هزینه ساخت این کارخانه با 100 میلیارد تومان بومی سازی کنیم.

مدیرعامل شرکت نخ تایر زنجان به کلنگ زنی پروژه تولید استیل کورد در توسعه صنایع لاستیک اشاره کرد و گفت: این پروژه با 10 هزار تن در سال تولید و  اشتغالزایی 200 نفر در زیربنای 13500 به مدت 14 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز