خبرگزاری کار ایران

واکنش شورای شهر یزد به طرح الحاقی نهضت ملی مسکن؛

ارائه خدمات به حومه شهر بسیار پرهزینه است/ شهرداری موضع‌گیری مشخصی درباره توسعه شهری ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۵۲۲

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای شهر یزد با اشاره به دشواری های توسعه شهری در خدمات رسانی گفت: ارائه خدمات به حومه شهر بسیار پرهزینه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مرتضی شایق با بیان اینکه موضع شورای شهر و شهرداری یزد درباره اجرای طرح‌های عمرانی در حومه شهر باید مشخص شود اظهار داشت: ارائه خدمات به حومه شهر بسیار پرهزینه خواهد بود و به نظر می رسد  شهرداری  موضع گیری مشخصی درباره توسعه شهری و گسترش حومه شهر ندارد.

وی با بیان اینکه گسترش شهر زیرساخت هایی لازم دارد که شهرداری را در خدمات رسانی با مشکلات مواجه می کند ادامه داد: گسترش حومه‌های شهر نیازمند انتقال بسیاری از خدمات از جمله حمل و نقل، پسماند، آتش نشانی و... به این مناطق خواهد بود که هزینه بر و با تبعات فراوان همراه است.

عضو شورای شهر یزد با اشاره به طرح کاریزبوم تصریح کرد: با وجود مشکل کمبود آب در شهر، حجم زیادی از منابع آبی استان برای اجرای این طرح به حومه شهر انتقال می‌یابد و بعد از اتمام طرح، اراضی تحت پوشش این طرح به نفع بخش خصوصی به مزایده گذاشته می‌شود.

شایق با بیان اینکه نتیجه از الان روشن است و می توان فهمید چه تبعاتی در پیش است خاطرنشان ساخت: اجرای چنین طرح‌هایی سبب اتلاف هزینه و منابع ملی شده و نیازمند توجه و موضع گیری جدی مسئولان ذی ربط خواهد بود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز