خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک مسکن استان:

یزدی ها ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار با نرخ ۱۸ درصد پرداخت می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۳۰۴

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد گفت: در حال حاضر مجموع دوره ساخت و بازپرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن ۲۰ ساله، ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار با سود ۱۸ درصد است.

به گزارش ایلنا از یزد، محمد غفوریان با بیان اینکه پیش بینی شده که ۲۰ درصد از تسهیلات پرداختی بانک‌ها به بخش مسکن اختصاص یابد و ۲۸ بانک، پرداخت تسهیلاتی که ۳۶۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده را برعهده گرفته اند.

مدیر شعب بانک مسکن استان ادامه داد: این تسهیلات پیش از این حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان بود که در قانون جدید به ۳۵۰ میلیون تومان در شهر یزد، ۳۰۰ میلیون تومان در سایر شهرستان‌ها و ۲۵۰ میلیون تومان در روستا‌ها تغییر یافت.

وی مبلغ اقساط را تابعی از متغیر‌های متعدد عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر مجموع دوره ساخت و پرداخت تسهیلات ۲۰ ساله با سود ۱۸ درصد است، اما امکان تعدیل نرخ برای دهک‌های حمایتی وجود دارد.

غفوریان مبلغ اقساط بر اساس تسهیلات ۲۰ ساله با سود ۱۸ درصد را ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار عنوان خواند و تصریح کرد: اگر مبنا بر اساس روش پلکانی قرار گیرد، خانواده‌ها ماهانه مبلغ چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه دوره ساخت دو یا سه سال طول می‌کشد و پس از تحویل ساختمان به پرداخت اقساط می‌پردازد طبیعتا درآمد خانواده‌ها افزایش خواهد یافت و بازپرداخت اقساط هم راحت‌تر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز