خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان خواستار نصب دستگاه تهویه هوا در مدارس این استان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۰۰۶

استاندار همدان خواستار پیگیری و نصب سریع دستگاه تهویه هوا برای مدارس این استان به منظور ایمنی و حفظ جان دانش آموزان در برابر ویروس کرونا شد.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز شنبه در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا افزود: اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان نسبت به پیگیری تامین تهویه مدارس اقدام کرده و در جلسه هفته آینده در این زمینه باید گزارش کار مناسبی ارائه دهد.

وی با بیان اینکه جان همه افراد به ویژه دانش آموزان برای ما مهم است تاکید کرد: حتی یک روز هم نباید نسبت به تامین تهویه مناسب و استاندارد و نصب آن در مدارس تعلل کرد بنابراین باید با واحدهای صنعتی تولید «فن» وارد مذاکره شد.

استاندار همدان گفت: مقابله با ویروس کرونا در مدارس باید جدی گرفته شود همچنین گزارش هایی مبنی بر تزریق نکردن واکسن از سوی فرهنگیان به دست رسیده است که آموزش و پرورش این موضوع را دقیق بررسی و گزارشی ارائه کند.

قاسمی فرزاد، مهمترین پیش نیاز برای پیشگیری از شیوع ویروس اُمیکرون در استان همدان را رعایت ۲ مولفه از جمله تزریق دُز سوم واکسن کرونا و استفاده از ماسک دانست.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی باید با قوت ادامه یابد افزود: با توجه به تداوم وضعیت زرد کرونایی در شهرستان کبودراهنگ دانشگاه علوم پزشکی باید درباره علت این موضوع گزارش دقیق و مبسوطی تهیه و ارائه کند.

استاندار همدان گفت: هم اینک همه مراسم ها به جز مراسم ختم اموات در حال برگزاری است بنابراین از پلیس اماکن درخواست می شود نسبت به این موضوع ورود کند و تنها مراسم ها بر اساس دستورالعمل سکوی مدیریت هوشمند کرونا مجاز به برگزاری باشند.

قاسمی فرزاد، خواستار اعزام تیم های سیار علوم پزشکی برای شناسایی و تزریق واکسن به افراد، جلوگیری از تجمع خیابانی به منظور توزیع آش و حلیم در مناسبت های مذهبی پیش رو شد و گفت: مسئولان مخالف توزیع نذری نیستند اما این قبیل کارها سبب تجمع افراد و شیوع بیماری می شود.

وی اظهار داشت: در زمینه فاصله زمانی بین دُز دوم تا دُز سوم تزریق واکسن کرونا گزارش دقیقی توسط دانشگاه علوم پزشکی تهیه و از طریق رسانه ها بازتاب داده شود تا شهروندان زمان مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن مطلع شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز