خبرگزاری کار ایران

معاون اداره راه و شهرسازی استان خبر داد؛

ثبت نام ۴۹ هزار یزدی در طرح نهضت ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۳۳۴

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان یزد ثبت نام ۴۹ هزار یزدی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از یزد، احسان خواجه رضایی با بیان اینکه متقاضیان طرح ملی مسکن در مرحله پایش هستند اظهار داشت: متقاضیانی که تا چند روز آینده به آن‌ها اعلام می‌شود، باید بامراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن تا نیمه دیماه تمدید شده افزود: از افراد متقاضی این طرح در استان، ۱۱ هزار و ۴۷۲ نفر واجد شرایط اولیه شده اند و اطلاعات آن‌ها توسط وزارت راه و شهرسازی پایش شده و در سایت بارگذاری شده است.

خواجه رضایی با بیان اینکه برای تأمین نیاز مردم در زمینه مسکن کارهای خوبی در دستور کار است اضافه کرد: متقاضیانی که حائز شرایط اولیه شده اند، در چند روز آینده به آن‌ها اعلام می‌شود و باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان و سایت راه و شهرسازی نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان یزد در مورد پیشرفت طرح مسکن ملی در استان یزد گفت: یزد یکی از برترین استان‌های کشور در تأمین زمین و ساخت و تحویل طرح ملی مسکن محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون اطلاعات ۶ هزار نفر از متقاضیان پالایش شده و ساخت و ساز آن‌ها نیز شروع شده است عنوان کرد: در یزد ۴۰ واحد به عنوان اولین استان تحویل متقاضیان شده و تاپایان سال ۳۷۴ واحد دیگر در یزد و مهریز تحویل متقاضیان می‌شود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز