خبرگزاری کار ایران

ادامه تظاهرات مخالفان بحرینی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۶۹

تظاهرکنندگان بحرینی تاکید کردند که هر گونه راه حلی که اصل «ملت منبع همه اختیارات است» را نادیده بگیرد، نمی‌تواند ثبات سیاسی برای بحرین به ارمغان بیاورد.

هزاران تن از مخالفان بحرینی در نزدیکی منامه علیه نظام حاکم بر این کشور دست به تظاهرات زدند.
به گزار ش ایلنا به نقل از روزنامه بحرینی الوسط، هزاران تن از مردم بحرین به دعوت جمعیت‌های مخالف دولت(الوفاق، وعد، جمعیت تجمع ملی دموکرات و الاخاء) در روستای «عالی» در نزدیکی منامه تظاهرات کردند.
مخالفان در این تظاهرات خواستار برقراری عدالت، برابری و دموکراسی در کشور شدند.
مخالفان در این تظاهرات تاکید کردند که نظام حاکم بر بحرین خواسته‌های مشروع مردم این کشور را نادیده می‌گیرد و همچنان بر رویکرد امنیتی برای حل بحران سیاسی تاکید می‌کند؛ امری که باعثبسته شدن همه افق‌های سیاسی و از بین رفتن فرصت‌های راه حل سیاسی می‌شود.
تظاهرکنندگان بحرینی همچنین تاکید کردند که هر گونه راه حلی که اصل «ملت منبع همه اختیارات است» را نادیده بگیرد، نمی‌تواند ثبات سیاسی برای بحرین به ارمغان بیاورد.
مخالفان در این تظاهرات بر ادامه جنبش مردمی مسالمت‌آمیز خود با استفاده از همه ابزار‌ها تا زمان برقراری نظام برخاسته از اراده مردم و پارلمانی با اختیارات کامل، قوه قضائیه مستقل و شفاف و امنیت برای همه تاکید کردند.
تظاهرکنندگان همچنین درمان نشدن زندانیان سیاسی که نیاز به درمان دارند و لغو ملیت مخالفان را به شدت محکوم کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز