خبرگزاری کار ایران

مخالفان بحرینی هزار روز دیگر تظاهرات می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۵۵

گذشت هزار روز از تظاهرات و اعتراض‌ها در بحرین نشان داد که همه گزینه‌های نظام شکست خورده و ملت آماده است که هزار روز دیگر و بلکه بیشتر به مبارزه مسالمت‌آمیز ادامه دهد تا به خواسته‌های مشروع خود برسد.

مخالفان بحرینی اعلام کردند که برای دستیابی به خواسته‌های خود هزار روز دیگر تظاهرات می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از الیوم السابع، پنج جمعیت مخالف دولت بحرین در هزارمین روز از آغاز تظاهرات و اعتراض‌ها در این کشور با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که برای «تغییر دموکراتیک در کشور و برقراری دولت عدل و برابری» هزار روز دیگر به «مبارزه مسالمت‌آمیز» خود ادامه می‌دهند.

در این بیانیه که در پایان تظاهرات مخالفان در منامه صادر شد، آمده است که هیچ گزینه‌ای جز پاسخ مثبت به درخواست‌های آزادی‌خواهانه ملت بحرین و تحول دموکراتیک و برپایی دولت عدل و برابری و شهروندی مساوی پیش روی نظام حاکم وجود ندارد.

در بیانیه جمعیت‌های «وفاق»، «کار ملی دموکراتیک»، «تجمع دموکراتیک وحدوی»، «تجمع ملی» و «الاخاء» آمده است که گذشت هزار روز از تظاهرات و اعتراض‌ها در بحرین نشان داد که همه گزینه‌های نظام شکست خورده و ملت آماده است که هزار روز دیگر و بلکه بیشتر به مبارزه مسالمت‌آمیز ادامه دهد تا به خواسته‌های مشروع خود برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز