خبرگزاری کار ایران

در اعتراض‌های اخوان‌المسلمین رخ داد؛

بازداشت ۵۴ هوادار مرسی و زخمی شدن ۱۰۰ تن دیگر

کد خبر : ۱۱۷۱۹۱

۲۲ دختر اخوانی ۱۵ تا ۲۵ ساله به علت ایجاد اختلال در رفت و آمد خودرو‌ها در این شهر، وابستگی به جماعتی ممنوع و پخش بیانیه‌های غیرقانونی بازداشت شدند.

در حمله نیروهای امنیتی مصر به تظاهرات اخوان‌المسلمین در مناطق مختلف این کشور بیش از ۵۴ تن بازداشت و ۱۰۰ نیز زخمی شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت و نپذیرفتن کودتا» اعلام کرد که در حمله نیروهای امنیتی به تظاهرکنندگان هوادار «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری برکنار شده مصر در منطقه «سیدی بشر» در شهر ساحلی «اسکندریه» ۵۰ تن از جمله تعدادی زن بازداشت شدند.
این ائتلاف در بیانیه‌ای تاکید کرد که در حمله نیروهای امنیتی به تظاهرکنندگان در اسکندریه ۱۰۰ تظاهرکننده نیز زخمی شدند.
وزارت کشور مصر نیز اعلام کرد که نیروهای امنیتی برای متفرق کردن تظاهرات اخوان‌المسلمین در اسکندریه وارد عمل شده و ۵۴ تن از تظاهرکنندگان را بازداشت کردند.
یکی از مسئولان امنیتی مصر در اسکندریه نیز گفت که ۲۲ دختر اخوانی ۱۵ تا ۲۵ ساله به علت ایجاد اختلال در رفت و آمد خودرو‌ها در این شهر، وابستگی به جماعتی ممنوع و پخش بیانیه‌های غیرقانونی بازداشت شدند.
بنا بر این گزارش، قاهره و شهرهای مختلف مصر در اعتراض به محاکمه مرسی که قرار است چهارم نوامبر برگزار شود، شاهد تظاهرات گسترده است. ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت از مردم این کشور خواست در اعتراض به این محاکمه دست به تظاهرات بزنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز