خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

واکنش وزیر دادگستری درباره برخورد با دختران موسوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۱۸

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون اینکه گفته می‌شود دولت قصد دارد کمیته رفع حصر میر حسین موسوی و مهدی کروبی تشکیل دهد، گفت: چنین چیزی درست نیست و دولت هرگز وارد این گونه مباحثنمی‌شود.

وزیر دادگستری با رد خبر تشکیل کمیته رفع حصر اعلام کرد که مسائلی که این روزها درباره دختران میرحسین موسوی بیان می‌شود؛ جوسازی رسانه‌ای است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی پورمحمدی بعد از پایان جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی پیرامون اینکه دولت قصد دارد کمیته رفع حصر میر حسین موسوی و مهدی کروبی تشکیل دهد، گفت: چنین چیزی درست نیست و دولت هرگز وارد این گونه مباحثنمی‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی پیرامون پیگیری رفتاری که با دختران میرحسین موسوی شده است، گفت: آنچه که پیرامون این اتفاق گفته می‌شود جوسازی و حاشیه‌سازی رسانه‌ای است.

پورمحمدی همچنین با اشاره به مواضع شفاف دولت در مبارزه با فساد اداری گفت: ستاد مبارزه با فساد و کارگروه این ستاد در دولت فعال است همچنین کارگروه دولت الکترونیک نیز در دولت تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این کارگروه پنج عضو دارد که وظیفه آن پیگیری امور در بخش الکترونیک و انتشار احکام اجرایی است.

وی همچنین با اشاره به حمایت دولت از مشخص شدن اموال مدیران گفت: دولت با لایحه‌ای که در مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح است و مربوط به رسیدگی به اموال مسئولان، رؤسای جمهور و سایر مدیران است موافق است و حتی ما معتقدیم که این لایحه باید تعداد بیشتری از مدیران را در بر بگیرد.

پورمحمدی تأکید کرد: دولت قاطعانه از این لایحه دفاع می‌کند و باید این امر شامل تمامی مقامات عالی و میانی هم باشد و حتی مدیران دستگاه‌هایی همچون نظامی و انتظامی را نیز دربر بگیرد. امروز وزرا برای این کار پیش قدم شده‌اند که اموال خود را اعلام کنند و رئیس جمهور نیز از این امر دفاع می‌کند.

پورمحمدی در پاسخ به سؤالی پیرامون مشکلاتی که برای ملاقات‌کنندگان با زندانیان بوجود می‌آید و تفتیش بدنی‌هایی که صورت می‌گیرد، گفت: تفتیش‌ بدنی‌هایی که در زندان‌های جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد بسیار آسانتر از جاهای دیگر است در کشورهای دیگر تفتیش بدنی‌ها بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر است. البته در ایران زندان‌ها قوانین خود را دارند و با توجه به بعضی از مشکلات همچون مصرف مواد مخدر و مسائل دیگر باید دقت بیشتری صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز