خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اردبیل:

انتظار مدیریت شهری از سفر ریاست جمهوری فراتر از اختصاص قیر بود / خواستار تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی ورودی شهر اردبیل هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۵۰۷

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان، خواستار تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی ورودی شهر اردبیل بودیم که متاسفانه محقق نشد لذا خواستار پیگیری موضوع از سوی استانداری هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل در رابطه با مباحث مدیریت شهری در استانداری اردبیل حضور یافته و طی جلسه ای با استاندار به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جواد انصاری رییس شورای اسلامی شهر اردبیل در این جلسه بر ضرورت تشکیل کمیسیون حل اختلاف  تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه مصوبات شورا به کمیته تطبیق ارجاء داده می شود و این موضوع باعث می شود که برای برخی از همکارانمان به دلیل اقتضای شغلی در موضوعاتی نظیر ساخت و ساز و نظایر آن, مشکلات و اختلافاتی بوجود آید و به دیه محکوم شوند و ادامه فعالیت برایشان سخت باشد, لذا خواستاریم با موافقت در خصوص تشکیل کمیسیون حل اختلاف در رفع بسیاری از این مشکلات شورای شهر و شهرداری را یاری کنید.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: کمک و حمایت های مالی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای مدیریت شهری به فراموشی سپرده شد. با توجه به اینکه یک طرحی آماده کرده بودیم در خصوص ساماندهی ورودی شهر از سمت امامزاده سید صدرالدین(ع) و میدان وحدت و خواستار اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه بودیم، اما متاسفانه به دلایل نامعلوم، این تقاضا از سوی آقای مخبر برگشت داده شد.

انصاری ادامه داد: با توجه به اینکه میهمانان و گردشگران بسیاری از جمهوری آذربایجان از محل یاد شده وارد شهر می شوند, وضعیت نابسامان آن منطقه به هیچ وجه زیبنده شهر تاریخی, فرهنگی و مذهبی اردبیل نبوده و نیست. در این خصوص مساعدت های لازم را از سوی استاندار خواستاریم. متاسفانه دولت در این سفر به اختصاص قیر بسنده کرد و بسیاری از مسایل و مشکلات شهری مطرح نشد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز